pfff

Discussion in 'Even voorstellen' started by , Dec 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hallo aan iedereen.

Ik dacht dat ik al een 'hallo' had geplaatst maar deze kan ik nergens meer vinden... misschien ligt het aan mij.. ik ben zo warrig als de pest. Inmiddels 5 weken onderweg en in alle eerlijkheid? Het is geen pretje. Tuurlijk ben ik blij en die roze wolk is er echt wel maar ondertussen heb ik veel kramp, slaap ik slecht, zijn mijn borsten hypergevoelig en heb ik voor het eerst van mijn leven last van brandend maagzuur. Joepie! Ik ben zwanger... haha... Tja, niets aan te doen. Gelukkig maar dat vrouwen dit doen want kerels zouden als snel afhaken!

Iedereen die zwanger wil worden: heel veel geluk en iedereen die zwanger is... heel veel geluk!

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Liefs wolly :)

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap ;)

4. Zonneveldje

Dec 18, 2007
    12
    0
    0
    mama
    Jirnsum
    Hoi,

Ik snap hoe je je voelt het is idd geen pretje, je moet er wat voor over hebben. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap van onze zoon van inmiddels al bijna 5 de eerste 3 maanden helemaal geen klachten gehad maar nu heb ik het gevoel elk deel in mijn lichaam te voelen. Vooral het rare gevoel in mijn liezen, wat banden pijn zou moeten zijn, en die krampen zijn verontrustend. Gelukkig mag ik morgen voor mijn termijn echo en hoop dat alles goed is en ze me kunnen vertellen hoe ver ik nu ben want dat is allemaal nog een beetje tasten in het duister. Ik wens je in iedergeval een gezonde zwangerschap toe en hoop dat ook bij jou de vervelende "kwaaltjes"in de loop van de zwangerschap minder zullen worden en dat je kan gaan genieten.

Groetjes Jessy

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

Share This Page