Leuk forum is dit! Laat ik me maar eerst maar even voorstellen. Ik ben Margreet, ben 29 jaar, getrouwd, en ben er afgelopen week achtergekomen dat ik zwanger ben van m'n eerste (sjonge, wat klinkt dit nog onwerkelijk zeg!). We zijn hier erg blij mee, ik had echt niet durven hopen dat het nu toch "raak" zou zijn en had me gezien mijn ovulatie/cyclusproblemen al helemaal ingesteld op de medische mallemolen. Ben nu heel blij dat ik dat nog voor me uitgeschoven had. Groetjes, Margreet
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Leuk om het hier even te kunnen delen. De afgelopen dagen waren wel een beetje spannend, maar dat verhaal gooi ik misschien nog wel ergens anders neer. Hier is het tenslotte het voorstel-topic! @ angi: ik hoop het ook van harte voor je! maar bij mij ging het helaas niet echt snel vanwege een zeer ontregelde cyclus/hormoonhuishouding, ben dan ook heel verrast dat het toch "gewoon" gelukt is. dus ik hoop voor jou dat het anders gaat dan bij mij