Hallo, ook ik ben nieuw hier. Ik ben 27 jaar en ruim 4 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik weet het pas een paar uur. Mijn vriend en ik waren al een half jaar aan het proberen. Ik ben vandaag pas 1 dag overtijd en zo te voelen moest ik toch echt ongesteld gaan worden. Maar omdat je wel eens hoort dat het ook zo voelt als je zwanger bent, toch maar een test gehaald vandaag. Tot mijn verbazing kwamen er toch echt langzaam TWEE streepjes tevoorschijn! Ik ben dus zwanger. Vind het superspannend allemaal en mijn vriend ook.
Hoi SweetLakeB, Van harte gefeliciteerd joh, onwerkelijk he! Geniet ervan en veel plezier met meeschrijven hier. Groetjes Vlinderbloem
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
Bedankt voor het warme welkom allemaal. Ik besef nog niet helemaal dat ik zwanger ben. Vind het ook nog een beetje eng zo, die eerste 3 maanden. Maar probeer daar niet zo veel aan te denken. En inderdaad, we hebben het nog snel gedaan met 6 maanden, vooral omdat we niet trouw elke 14e dag van mijn cyclus gingen "klussen" zeg maar
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet van dit net ondekte wonder! Veel lees en klets plezier op het forum!