Hallo allemaal, Na lang mee te hebben gelezen, heb ik besloten om mij ook voor te stellen en eventueel mee te schrijven op het forum. Ik ben Bella 7, 36 jaar en voor een tweede keer zwanger. De eerste keer was 6 jaar geleden en dat liep na 11,5 weken uit op een miskraam. Hierna lang in het medische circuit gelopen ivm endometriose. We zouden dit jaar starten met IVF, maar groot was onze verassing toen ik in november nog spontaan zwanger ben geworden. Ik ben nu dus al 27 weken zwanger, en helemaal happy, ondanks de vele klachten die ik zwangerschapsgebonden heb. Ik ben in augustus uitgerekend en we zijn dan nu ook druk doende met de kinderkamer. Ik hoop nog veel tips te kunnen gebruiken en tot schrijfs.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
bella7, welkom op deze site en natuurlijk super gefeliciteerd met je zwangerschap. ik vraag me af wat jou zwangerschapsgebonden klachten zijn? wat fijn voor jou/jullie dat ivf toch aan jullie voorbij mocht gaan. ik hoop dat je ontdanks je endometriose toch kan genieten van het leventje in je buik! rachel
Gefeliciteerd en ik ben blij dat het toch nog op de natuurlijke manier gelukt is voor jullie Groetjes Nadine
Welkom op het forum! Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel plezier met het klaarmaken van de kinderkamer!
Hallo allemaal, Bedankt voor het welkom, voelt fijn. @ Rachel, ik houd vreselijk veel vocht vast, al vanaf 5 maanden en voor die tijd was ik net een dweil zo moe en veel hoofdpijn. Dat is wat ik bedoel met zwangerschapsverbonden klachten. Maar goed, ik denk maar zo het aftellen is begonnen en steeds als ik de kleine in mijn buik voel dan weet ik waar we het voor doen. Ik vind het fijn een forum als deze omdat ik toch vol vragen zit en er veel aan heb om te ervaren hoe anderen dat doen. Bella