Even voorstellen: Ingrid

Discussion in 'Even voorstellen' started by Icl, Jun 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Icl

Icl Lid

Jun 11, 2008
    33
    0
    0
    Ik ben Ingrid en 36. Afgelopen maand is m'n (koper) spiraaltje verwijderd omdat we graag een tweede kindje willen. Uiteindelijk ben ik op 23 mei ongesteld geworden.

Met de eerste was ik ruim een week voor de volgende verwachte menstruatie heel erg misselijk. Nu heb ik weer het gevoel heel erg misselijk te zijn (maar kan het me natuurlijk ook inbeelden omdat we graag een 2e willen). Nog 1 1/2 week wachten........ dan weten we het zeker.

2. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Welkom :)

Ik hoop dat je gauw een positieve test in handen mag krijgen :)

Veel succes met zwanger worden en heel veel klets en lees plezier hier op de site.

Liefs Starry

3. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Welkom :D
    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

He, dat is meteen al spannend!
    Welkom hier!
    Ik hoop dat je gauw goed nieuws kunt brengen.
    Elmo

6. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Welkom!
    Heel veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

7. vke

vke Actief lid

Feb 16, 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Welkom en hopelijk heb je snel raak!

Xje
    Veerle

8. Icl

Icl Lid

Jun 11, 2008
    33
    0
    0
    Even een update-je......

Gisteren een ovulatie-test gedaan. Deze was mega positief. Heb echter de eisprong gevoeld op 3 juni en je zou dus denken dat het bijna niet mogelijk is nu dan je ovulatie te hebben. Maar ja, hcg wordt door een ovulatie-test ook herkend en geeft ook een positieve uitslag :D . Ook wordt ik steeds misselijker en worden mijn borsten steeds zwaarder. Heb afgelopen nacht ook wakker gelegen tot een uur of 5 en moest bijna om het half uur naar het toilet.

Zondag maar even weer een ovu-test doen.... NOD is pas over een week.

9. romireno

romireno Lid

Jun 12, 2008
    36
    0
    0
    huismoeder
    nunspeet
    Heel veel succes deze dagen..Nog ff en dan weet je meer, spannend weer...Hoop dat ze hun snelle sportschoentjes aan hebben. Kunnen we eens leuk verder kletsen

Toi Toi..Groetjes Wendy

10. Icl

Icl Lid

Jun 11, 2008
    33
    0
    0
    Vandaag test van matcare gedaan. De afgelopen dagen was die voortdurend negatief, maar mijn :evil: bleef uit. Net als bij mijn dochter, kon ik dus nu ook heel laat testen. MAAR: er staat een lichte tweede streep: ZWANGER dus! :D

Was dus de ovulatietest niet positief door hcg, maar door lh.... :oops: en ik maar denken dat ik m'n ei ruim een week eerder al had gevoeld.

11. wolly

wolly Niet meer actief

gefeliciteerdddddd en geniet ervan :)

Liefs wolly

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Welkom.. hopelijk mag er gauw een kleintje groeien bij je! :)

13. Icl

Icl Lid

Jun 11, 2008
    33
    0
    0
    Lieve allemaal,

Helaas heeft de zwangerschap niet lang mogen duren. Afgelopen weekend heb ik (terwijl ik op vakantie was in Frankrijk) een miskraam gehad :cry: :cry: . Direct weer naar huis gereden en afgelopen maandag direct naar het ziekenhuis.

Op de echo bleek dat mijn baarmoeder helemaal schoon was en kort daar voor ben ik het vruchtje verloren. Omdat ik heel erg gevoelig ben voor het hCG hormoon, voelde ik mij nog steeds zwanger met een hCG van slechts nog 39.

Inmiddels denk ik dat alle hormonen weg zijn en heb ik alleen nog last van de opstipatie die ik (waarschijnlijk direct na de bevruchting) heb gekregen door de hormonen.

Ik troost me met de gedachte dat ialles nog goed werkt en dat ik blijkbaar heel erg vruchtbaar ben, omdat ik direct zwanger was. Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed. [-o<

Liefs,
    Ingrid

14. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Sterkte en welkom!

Share This Page