Enorme pijn bij aankomend ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo,

Zijn er meer mensen die enorme pijn hebben bij een aankomend ei?
    Heb nu 2 dagen een posi ovutest..
    En sinds vandaag enorme pijn bij allebei de liezen..
    Kan er moeilijk van lopen.
    Soms is het even weg, maar het schiet er zo weer in..

Normaal heb ik alleen wat steekjes met de eisprong.
    Vind dit best eng, is dit normaal?

2. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hay pandabeertje,

Ik heb het deze maand ook gehad. Ik heb al een week buik, lage rug en liezen pijn. Ik weet nog steeds niet of ik mijn eisprong heb gehad of niet. Ik denk zelf dat dit komt door de curretage die ik heb gehad want heb zelf nog nooit echt veel pijn tijdens mijn eisprong. Ik denk dat het normaal is maar als je toch ongerust bent ga dan even langs de dokter.

3. Trees

Trees Niet meer actief

Heb ook altijd behoorlijke pijn bij mijn eisprong. Zelfs meer dan een gewone menstruatie. Ik beschouw het maar als mijn gratis ovulatietest :)

@tessatje het kan inderdaad allemaal gevoeliger worden na een curretage. Heb het zelf ook gehad na de curretage en na elke miskraam werd het weer een beetje meer gevoelig zeg maar. Hoor het overigens vaker van alle meiden.

4. Niet meer actief

Ok dames, bedankt!

5. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Ik heb ook dergelijke problemen rond de eisprong. Zo pijnlijk dat ik niet kan staan, lopen, lachen, abrupte bewegingen maken. Mijn humeur is dan ook niet te genieten :evil:

Ben hiervoor ook naar de dokter en gynaecoloog geweest. Inwendige echo gehad. Heb last van cystes op mijn eierstok en een myoom bij mijn baarmoeder. De cyste geeft mogelijk de pijn. Maar deze is te klein om te verwijderen. Veel vrouwen hebben last van cysten. Ook ik was bang dat ik geen eisprong had (omdat de pijn zo lang aanhield) Heb ovutest gekocht en blijkt dat ik toch ovulatieheb.

Als je het niet vertouwd, zou ik naar de dokter gaan om een verwijsbrief te vragen voor de gynaecoloog. Hij/zij kan inwendig kijken waardoor het komt dat je zoveel pijn hebt.

Succes erme!

Gr. Jaleesa

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    same here:
    deze maand een minibeetje, maar de vorige 2 maanden echt plat moeten liggen, heel, heel, heel erg pijnlijk, en weet je, deze maand baalde ik dat het er niet was, werd DAA onzeker van ;)
    zie het als Trees: gratis ovulatietest :)

7. bolleke25

bolleke25 Actief lid

26 jun 2008
    125
    0
    0
    Ik heb dit vorige maand meegemaakt.
    Erge buikpijn, was ook mijn eisprong, maar deze maand niets gevoeld.
    Hoop dat er een eisprong geweest is! :(

8. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik heb ook last van me buik rond mijn eisprong. En heb ook vreselijk last van me darmen. Vaak naar de wc etc. Is dit ook normaal?

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai meis,

Ik had het ook zooooo vreselijk!
    Zo'n erge buikpijn dat ik zelfs een keer midden in de nacht op de huisartsenpost zat omdat ze dachten dat ik t aan mijn blindendarm had.
    Klussen was dan ook een ramp omdat het zo onwijs zeer deed ook van binnen.
    De dokters zeiden dat t wel vaker voorkomt dat vrouwen het zo erg hadden. Met de pil heb je daar uiteraard geen last van dus vandaar dat ik t gevoel ook niet herkende.

Ik zorgde ervoor dat ik de dagen ervoor flink kluste en zodra de pijn iets gezakt was weer...en ben uiteindelijk toch zwanger geraakt gelukkig :D

Sterkte meis!

10. Niet meer actief

Hey dames,

De pijn is alweer zo goed als over..
    Maar gisteravond was de ovutest nog posi en vanmorgen mijn temp 37.0 en dit kan ik zowel voor als na mijn ei hebben..
    Zou ik hem al gehad hebben (door de pijn) of is het alleen een aankondiging geweest..

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Toch weer aan de testen begonnen ;)

12. Niet meer actief

Tja, wou ze opmaken.. heb er nog 1 liggen..

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou precies goed gegokt dan om ze te gebruiken!
    Hopelijk brengt het dan toch nog ff geluk!

14. Niet meer actief

Tja, maar ben nog niet overtuigd dat ik echt mijn ei al gehad heb..
    Aangezien gisteren de test ook nog positief was en vandaag mijn temp ook niet overduidelijk aangaf dat mijn ei geweest is. Nou heb ik hiervoor niet getempt deze ronde, dus het zou maar zo kunnen..
    Weet wel wat mijn temp voor en na mijn ei is.
    Maar vanaacht veel geslapen en dan nog 37.0, geeft voor mij aan dat hij nog niet geweest is.

15. Niet meer actief

Kan ik dan beter vandaag de laatste test doen of toch morgen.. dan weet ik waarschijnlijk zeker dattie geweest is ...
    Of moet hij vandaag dan ook al negatief zijn?

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik zou hem vandaag gewoon doen, waarschijnlijk dat tie wel negatief is dan al hoor!
    Je hebt tocha l 2 posi gehad?
    Misschien krijg je vandaag je ei, of toch gister al geweest?
    Gewoon de test doen, dan weet je of tie nog posi is, zoniet dan heb je vandaag je ei waarschijnlijk, zo wel dan morgen!

Maar met klussen zit je dan toch iig goed nu?

17. Niet meer actief

Heb vlak na de eerste posi test geklust.
    Zou dta genoeg zijn?
    En volgens mij springt een ei binnen 24 tot 48 uur na je eerste posi test toch? dus dan zou hij vandaag uiterlijk moeten springen toch

18. Niet meer actief

Dames,

Heb vandaag alleen vanmorgen vroeg een beetje napijn gehad van gisteren. Verder helemaal niks meer. Wel beginnen mijn borsten al weer pijn te doen wat normaal ik na mijn ei.

Zou ik echt gisteren al mijn ei gehad hebben?
    Of vanacht misschien?

Deel Deze Pagina