Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Nyneave, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Hoi allemaal,

Ik ben Linda, 32 jaar en 18 weken zwanger van ons eerste kindje.

Ik kijk hier al een poosje af en toe mee en vond het nu tijd worden om me te registreren en mee te kletsen.

Over mijn zwangerschap: Wij hebben in maart besloten te stoppen met de pil en toen ik in juni een dag overtijd was, hebben we direct een test gedaan en die was positief. Dolblij natuurlijk!
    Tot nu toe verloopt alles vlekkeloos. Ik ben niet ziek geweest, enkel erg moe de eerste 12 weken.

As maandag hebben we de 20 weken echo. We kijken er erg naar uit om onze mini weer te mogen zien...

2. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Welkom! Fijn dat je (tot nu toe) een fijne zwangerschap hebt!

Veel plezier bij de 20 weken echo. Willen jullie het geslacht weten?

3. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Ik wil het graag weten, van mijn vriend hoefde het niet zo. Een compromis: we willen het wel weten, maar houden het lekker voor onszelf :D

4. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske

Goede compromis! Het is wel erg makkelijk hoor, als je het geslacht al weet!

Geniet van je zwangerschap.

5. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Welkom en gefeliciteerd!

Hier ook een 32-er en ook zwanger van de eerste.:D:D
    Hoop voor je dat alles goed is met de 20 weken echo, en dat ze alles goed kunnen zien.

Ik mag volgende week woensdag ook weerkomen voor de 20 weken echo, had er al 1 met 18.6 dagen gehad, maar ze vond het iets te vroeg om alles goed te kunnen bekijken (wel het hartje etc. gelukkig en dat was allemaal goed)

Veel succes aanstaande maandag, en hoop voor je dat de kleine zijn of haar geslacht ook laat zien;) (word het een stuk makkelijker met dingen kopen roze of blauw haha.

6. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, echt fijn dat je bijna nergens geen last van hebt.t is hier bijna een clubje van 30+ ,ik ben 34 en zwanger van ons eerste kindje samen. Veel plezier met de echo en hopelijk heb je t hier ook naar je zin. Groetjes jes

Deel Deze Pagina