even voorstellen =)

Discussion in 'Even voorstellen' started by ladyblabla, Apr 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

Apr 13, 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey hallo!

ik en een jonge moeder van een zoontje van 4 jaar, ik ben zelf 26 jaar, ik voed mijn zoontje alleen op en het gaat mij prima af, mijn ex, de vader van mijn zoontje, zijn na een relatie van 8 jaar uit elkaar gegaan toen onze zoon 1, was, wij hebben toen der tijd samen voor een kind gekozen,misschien kwam het zelfs nog wel meer van zijn kant dan vande mij, maar het was super welkom!
    In het beginging alles dan ook prima, toen we uit elkaar waren, er was nog gewoon vriendschap,we hebbenverdr ook nooit ruzie gehad, maar het werkte gewoon niet meer.

mij ex heeft sins een jaar een nieuwe vriendin en sinds dien hebben wij geen contact meer, dit wil zijn vriendin niet hebben, ze is dan ook nog jong, 20 jaar, ik zeg niet dat iedereen van 20 zo is, maar zij is echt heel erg jong in haar doen en laten, ze ziet dan ook niet in dat vader en moeder contact moeten hebben vanwege hun zoon, nee zij ziet in, mijn vriend heeft contact met zijn ex,en dat is fout.
    jammer genoeg gaat mijn ex hier mee akkoord, hij ziet zijn zoon nu nog 2 keer in de maand.

ik heb zelf nu sinds 5 maandjes ook een vriend en dit gaat allemaal heel erg goed =) alles is lekker positief en de band met mijn zoontje is er ook! maar ik ben wel voorzichtig, mijn zoontje en ik zijn z a alleen geweest en hij betekent alles voor mij.

nu heb ik vanmorgn een test gedaanen de uitslag was een beetje vaag, (zie topic metvage testen, heb daar een foto geplaatst). ik heb een test gedaan, omdat ik wat kwaaltjes had, zoals misselijkheid, moeheid, last van darmen en vreselijke pijn in de borsten, mocht ik wel zwanger zijn, waar ik niet van uitga, want ik ben gewoon aan de pil, is dit dus niet gepland,ik heb mij aangemeld op dit forum om mijn verhaal te kunnen delen en misschien anderen te kunnenhelpen.

en misschien tref ik hier meer alleenstaande mamas die zich herkennen in mijn verhaal beteft mijnex.

Nou als je wat wilt weten, ik ben open boek, maar dat kn je misschienwel merken aan mijn verhaal... =)

sorry voor de typfouten en of de misschien ontbrekende letters, mijn toetsenbord is kapot... tja hoe verzin je het ... hahaha

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Welkom!:)

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

4. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Welkom op het forum. Ik hoop dat je lekker je verhaal kwijt kunt en steun vind.

5. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

Apr 13, 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie!

nou ik heb vanmorgen wederomeen test gedaan en ik ben niet zwanger. voor mij is dit momenteel wel even een opluchting, aangezien mijn situatie, maar goed als ik zwanger was geweest, waren we er ook wel uitgekomen. Ik test over 3 dgn nog een keer, omdat mijn eerste test wel neigde naar een positieve test, maar ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben.

6. Bobi

Bobi Actief lid

Apr 3, 2010
    105
    0
    0
    Dag ladyblabla, welkom!

7. ladyblabla

ladyblabla Actief lid

Apr 13, 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank u dank u, ik moet je zeggen, ik vind het hier echt heel gezellig en een zeer hoog positief gehalte!!! mensen die elkaar helpen, luisteren, feedback, en vooral elkaar het beste gunnen!!

ik zeg "HEERLIJK" =)

8. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    welkom!

9. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249