Ben H uit Almere

Discussion in 'Even voorstellen' started by boeffie81, Aug 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boeffie81

boeffie81 Lid

Aug 19, 2012
    10
    0
    0
    Hoi hoi,

even een berichtje achterlaten, lees ook de berichten van andere dus vond wel zo leuk om zelf ook maar wat te schrijven.
    Ben geen echte blogger en zal ook niet veel berichtjes plaatsen maar wilde even van me afschrijven.
    Ik ben er vorige week achtergekomen dat ik dus weer in verwachtig ben. Nog heeeeel pril hoor, pas 4 weken.
    Ik heb samen met mn man een dochter van 5 en wij zijn toen 6 jaar geleden zwanger geraakt door iui. Omdat het maar niet wilde lukken.
    Drie jaar geleden zijn we weer begonnen met proberen zwanger te worden waarvan we de laatste 14 maanden 4 keer zwanger zijn geweest maar helaas 3 miskramen gehad waarvan de laatste keer nog een curretage aan te pas moest komen. Het was erg naar allemaal maar ik heb t nu een plekje kunnen geven en heb er dit keer wel heel voorzichtig gezegd een goed gevoel over.
    Over 6 weekjes ga ik alleen met een vriendin naar Thailand voor 2 weken. Ik ben dit keer heeeeeel onverwachts zwanger geraakt anders had ik natuurlijk die reis niet geboekt. Ondanks dat heb ik er heel veel zin in en hoop ik dat ik mn kleine beebje mag dragen tijdens mn rondreis in thailand. Ik hoop mooie plekken te zien, veel indrukken te krijgen en mooi leuke ontmoetingen mee te maken.
    Even verstand op nul en genieten in mn eentje. Ik ben zo bezig geweest met zwanger worden en mn gezin waardoor ik ook wel denk dat deze reis mij veel goed zal doen.
    Ik wil in iedergeval iedereen en ook mezelf ;) een mooi zorgloze zwangerschap toewensen.

Liefs H

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Van harte gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles deze keer goed.
    Ben zelf drie jaar geleden in Thailand geweest, vond het super!

3. boeffie81

boeffie81 Lid

Aug 19, 2012
    10
    0
    0
    Dank je wel, heb er ook veel zin in. al zal ik mn dochtertje en man onwijs gaan missen. Maar de thuiskomst is dan des te meer mooier :)
    Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! en bedankt voor je berichtje.

Share This Page