Hallo Allemaal! Ik heb me hier al eerder aangemeld, maar dit was al een hele lange tijd geleden. Dus doe het nu maar even weer opnieuw. Ik ben 22 jaar (word in februari 23) en mijn vriend ik 23. We zijn al 3 en half jaar bij elkaar en wonen 2 en half jaar samen. Vanaf dat we een jaar bij elkaar zijn is onze kinderwens heel groot, allebei willen we graag jong ouders worden. Maar omdat we toen nog niet zo lang samen woonden wilden we eerst even afwachten hoe het samen ging. Na 2 en half jaar gaat het nog steeds super goed en we zijn er nu echt aan toe om een kindje te krijgen. Het enige wat ons nog weerhoudt is ons huis. We wonen nu in een 3 kamer appartement met een mini balkon. Aangezien we ook nog 5 raskatten hebben vind ik het te klein om hier een kindje te laten opgroeien. Daarom hebben we vorige week het besluit genomen om ons huis te koop te zetten, we hebben ook al een heel mooi huis op het oog. Vandaar dat ik me hier weer even aanmeld, want dit is voor ons echt de eerste stap om een kindje te krijgen. Hoewel we nog niet gelijk kunnen "beginnen" vanwege het huis wil ik al wel gaan stoppen met de pil, hoe langer is daar mee gestopt ben, hoe beter toch? Dus ik hoop hier veel te leren en ervaringen van anderen te lezen.