Hoi Allemaal, Ik ben ook nieuw hier! Ik ben eef, 22 bijna 23. Ben dus zoals het onderwerp al aangeeft nog niet zwanger, maar hoop dat ik hier af en toe toch mee mag lezen en kletsen. We gaan in augustus trouwen en we hopen daarna onze kinderwens in vervulling te kunnen laten gaan! Eerst maar genieten van alle huwelijksvoorbereidingen en de grote dag, en daarna zien we wel verder . Hele fijne avond allemaal! Groetjes eef
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk. En een mooie dag toegewenst. Liefs wolly
Ha die EEF! Hartstikke welkom hier! Ik hoop dat je eerste lekker kan genieten van de trouw-voorpret en dan de andere voorpret Tot augustus dus lekker meelezen en -kletsen! Liefs Elmo (nr. 38 )
hai Eef, welkom hier! wat leuk dat je zo jong gaat trouwen. ik was ook 22! welkom op deze leuke site, wel verslavend hoor! rachel
Hey lieve allemaal! Wat een warm welkom ! Heel erg bedankt voor al jullie leuke reacties! Hoop hier lekker met jullie mee te kletsen! Fijn weekend allemaal! Geniet van de zon! Groetjes eefkoekie