wie heeft er ideeen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben al een tijdje een serre aangebouwd met natuurlijk allemaal grote glasramen en een glazen dak... ik wil graag deze ruimte opleuken met accesoires maar heb even geen inspiratie... wie van jullie weet wat leuks??

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mooie spiegel, vazen, kandelaars. Ligt erg aan je smaak natuurlijk. Waar je vaak leuke ideetjes op kan doen zijn bloemisten. Daar hebben ze vaak een raampartij/etalage die leuk is ingericht met mooie vazen, bloemen, kussentjes ed.

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou het probleem is dat de serre bij warm weer wel 10 graden heter is en in de kou dus kouder als buiten... dus planten en bloemen vallen al gauw af.... een spiegel kan ik nergens ophangen omdat het allemaal glasplaten zijn....

vandaar dus ook dat ik het hier eens vraag.... :p

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Leuke grote manden met nepbloemen
    Rieten harten.
    Kransen voor het raam

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

lantaarn met waxine-lichtjes
    een mooie gradenmeter ;)

je hebt trouwens ook planten die wel extreme temperatuur aan kan, misschien even informeren bij een tuincentrum?

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    een donker gevlochten rieten soort bak, dus zonder rugleuning en armleuningen , die je open kan doen om op te bergen, met een wit zitkussen erop, 2 grote witte vazen met mooie witte grote bloemen erin (lelies bijv) of rode bloemen. Bloemisten hebben vaak mooie nepplanten die je niet van echt kan onderscheiden. En dan een mooi wit kleed ofzo....

http://www.maisonsdumonde.com/images/produits/BE/nl/taille_hd/opbergbank-comptoir-des-epices_110659_2.jpg zoiets

of zoiets;

http://www.meubelshopping.be/img/mini-Rotan%20opbergbox%20met%20kussen.jpg

maar dan met een wit kussen...

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zat zelf te denken aan een theekastje of zo'n dienblad op poten, als je weet wat ik bedoel, en daar bijvoorbeeld een servies opzetten, of kaarsen. Het is maar net waar je van houd....

Een lantaarn is inderdaad ook mooi, of wat kussens...

Deel Deze Pagina