Hallo, Normaal ben ik niet zo van forums maar ik denk laat ik het nu maar eens proberen. ik ben nml nogal onzeker over mijn zwangerschap ik zal mij voorstellen: Mijn naam is Karin, getrouwd met Edwin, 2 katten, 2 konijnen en een hond. Miskramen (zonder aanwijsbare oorzaak, deventer ziekenhuis, nijmegen radboud voor second opinion) jan 2002 (6 weken) april 2002 ( 8 weken, gestopt met 4 weken) okt 2002 (8 weken, goede echo nog 3 dgn daarna mis) april 2003 (7 weken) sept 2007 ( 8 weken) feb 2008 (5 weken) nu weer zwanger 6 weken maar heb vanochtend bloed verloren dus ben bang dat het weer niet wat wordt.
hey karin welkom hier. dat is nogal een lijstje zeg. ik hoop dat er duidelijkheid voor jou en je man mag komen hoe dit komt! verder hoop ik dat je daarnaast ook gezellig mag kletsen hier. rachel
Van harte welkom karin! Pfff, wat een teleurstelling elke keer!Hopelijk vinden ze snle wat het kan zijn.Positief blijven he, bloed verliezen kan altijd in een zwangerschap!Ik hoop dat je je zwangerschap volledig mag voldragen en dat het niet mis gaat.Succes en gefeliciteerd natuurlijk
Welkom. Jeetje dat is nog al niet wat om steeds dat verdriet te hebben dat het mis is gegaan. Sterkte en ik hoop dat het deze keer goed mag gaan ondanks het bloedverlies. Liefs wolly
hoi, dank je wel voor de reacties. er is helaas niets aan te doen. ben kerngezond. mijn moeder heeft voor mij en mijn zusje destijds spuiten gehad. mag niet meer maar was geen DES. volgens de gyn. van tegenwoordig was dat een placebo en hebben wij geluk gehad dat wij bleven zitten !? maar ja ik denk toch zelf dat het deze keer weer mis gaat. het is makkelijker om niet zwanger te kunnen worden want dan kunnen ze er wat aan doen en ik moet maar steeds afwachten. verdriet heb ik op dit moment niet. komt meestal 3 a 4 weken na de miskraam. dan wordt ik weer voor het eerst ongi en dan komen de emoties. ach we komen er wel weer doorheen....