Ik zal me dus ook ff voorstellen. Ik ben Diana en ben 28 jaar en wil ook zwanger worden net als alle dames voor mij, ok een aantal zijn al zwanger en gefeliciteerd natuurlijk. Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil en mijn cyclus kwam eigenlijk meteen opgang Daar ben ik al heel erg blij mee en nu hopen dat ik snel zwanger wordt dus dat wordt veeeeel klussen
Nou volgens mij loop ik praktisch gelijk met je op. Ben 18 juli gestopt met de pil, lijk redelijk direct een cyclus terug te hebben, nu in de tweede ronde en als het goed is dit weekend eisprong, dus inderdaad, veeeeeel klussen, haha..... Voor elkaar duimen dan maar? Liefs Judith
Hoi Diana, Welkom hier, SUCCES en veel plezier hier op 't forum... het is hier erg gezellig! Gr. Niki
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie reacties!! Ik hoop dat ik snel goed nieuws heb maar dat laat ik jullie wel ff weten... @Judith: Volgens mij gaan we dan idd gelijk op, ik ben 15 juli gestopt met de pil en aankomende zaterdag ga ik ervanuit dat mijn ongi komt en dan gaan we echt officieel beginnen om zwanger te worden. Nu het erop aan komt vind ik het wel heel spannend hoor!! Tot snel...
Ja raar hè, ineens voor het eggie gaan.... Wij hebben net de vruchtbare dagen achter de rug.....nu dus twee weken afwachten. Vreselijk! Maar veel afspraken plannen, want anders worden het heeeele lange weken! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: Ik wens je vast veel plezier met stoppen met oefenen straks. Toch wel ineens heel anders als 't ineens met een doel doet!