Hoi ik ben Ashley

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door AshSjef, 28 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AshSjef

AshSjef Lid

27 mrt 2018
    15
    7
    3
    Vrouw
    Huisvrouw
    Maastricht
    hoi ik ben ashley en sinds 5 weken in blijde verwachting. Ik ben getrouwd met sjef. Ben 27 jaar oud. Wonen in maastricht. Hou onwijs veel van dieren en daar hebben we er ook wel een paar van.

We hebben 4 honden,
    1 poes en 1 kater
    3 valkparkieten
    1 grijze roodstaart en nog 2 lieve ratjes.

Verder hou ik van :
    Kleuren
    Koken en bakken
    Knutselen ( kaarten maken )
    Hout bewerking
    En zal wel weer wat vergeten zijn hehe.

Dit is de 2 x keer dat ik zwanger ben.
    Helaas heb ik de eerste keer met een enorme teleurstelling en veel pijn en verdriet een miskraam gehad.

Kwam namelijk erachter dat ik 8 september 2017 zwanger was, alleen had een raar en naar gevoel erbij en bleef malen over de 22ste september ( een dag voordat ik 27 werd ) en ja het gevoel zat ernstig genoeg goed. Die nacht kreeg ik een nachtmerrie over dat ik een miskraam kreeg en toen ik wakker schrok had ik zoiets van oh gelukkig nare droom, ging plassen alleen toen kwam al het eerste straaltje bloed. Terug naar bed maar dat duurde niet voor lang want toen kwam alles af.

Uiteindelijk was ik eind oktober begin november alles kwijt en wat bleek, bleek 15 a 16 weken al zwanger te zijn geweest.

VK zei ook de 22ste om maar ff paar daagjes in bed te blijven, maar door de krampen ben ik gaan lopen om ze maar op te vangen.

Nu gaan we met frisse moed ertegenaan merk ook verschil met toen en nu, toen ben ik alle maanden blijven bloeden en dat is nu in een weg dan ook gestopt daarom wist ik ook gelijk hoelaat het was 23ste maart 2 x getest beiden positief de 24ste nog eenmaal ook positief en de 26ste alle vier positief. Kon het alleen zelf nog even niet zo bevatten. Ben vandaag 5 weken en 4 dagen zwanger en 3 april eerste echo dus gaan we mega hard duimen, want ja van binnen toch wel tikkie nerveus / bang maar we gaan er met frisse moed tegen aan.

Hehe dat was het wel zo beetje
    Hebben jullie nog vragen dan vraag raak.

Liefs Ash

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom!

Wat verdrietig van je mk! En dan ook al zo ver. :cry:
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk mag het nu wel goed gaan

AshSjef vindt dit leuk.
  3. AshSjef

AshSjef Lid

27 mrt 2018
    15
    7
    3
    Vrouw
    Huisvrouw
    Maastricht
    Dank u wel. Ja dat was een grote pijnlijke teleurstelling om ons kleine wondertje zo te moeten verliezen.

Duim zo hard dat het ditmaal wel goed blijft gaan❤️

4. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Ik duim voor een mooie, fijne zwangerschap!

AshSjef vindt dit leuk.
  5. AshSjef

AshSjef Lid

27 mrt 2018
    15
    7
    3
    Vrouw
    Huisvrouw
    Maastricht
    Dank u wel:)

6. deesjuh