Hallo allemaal, Mijn gebruikers naam is Kita (naam van mijn kat), gezien mijn naam Anne al in gebruik is. Ik ben 27 jaar en bij mij is in augustus 2006 PCO geconstateerd (nadat ik een jaar lang niet tot nauwelijks meer ongesteld werd). Net nu al mijn vriendinnen en collega's zwanger zijn of net zijn bevallen. Sinds 2004 ben ik afgestudeerd, ben dus eigenlijk net begonnen met werken en ben van plan om veel meer te gaan bereiken dan nu. Daarbij hebben mijn vriend en ik net een huis gekocht. Er waren nog geen plannen voor kinderen. Nu ik weet dat ik PCO heb ben ik daar anders over gaan nadenken. Vanaf vorige maand ben ik gestopt met de pil, als ik al zal zou moeten beginnen met een hormoonbehandeling, dan graag niet op latere leeftijd. Ik weet dat ik niet veel kans maak op een spontane zwangerschap, maar blijf positief. Verhalen van andere lotgenoten en tips zijn zeer welkom. Groeten, Anne (Kita)
Hoe kom je aan iemand die voor je wil pendelen? Alle tips en emailadressen welkom. Succes met zwanger worden! Groetjes! MB
Hoi Anne welkom. Ik hoop voor jullie dat jullie toch een spontane zwangerschap gaat worden, Groetjes Jolie
Hoi Ann welkom gaat lukken positief blijven, en Muuske, Caruli pendeld naar links in het rijtje menu haar naam opzoeken. jennei72