Nee maar als ik zelf onvruchtbaar ben dan houdt het toch op. Dan kan ik nog medisch wat proberen maar dan houdt het op. Dan verder zonder kinderen.
Nee ik bedoel dat er best mannen zijn die eerst tegen een vrouw zeggen dolgraag kinderen te willen en zodra er n relatie is ineens geen kinderen meer te willen dan zeggen ze ging t nou om mij of om mijn zaad. Dat voelt niet goed
Dat klopt. Al zit er geloof ik wel een leeftijdsgrens aan het medische traject. Ik hoop voor je dat het allemaal niet zover komt.
Nee meiske. Ik ga niet vergeten hoe denigrerend jij doet tegen vrouwen en donaties. Ga lekker op een datingsite en laat deze strijders en doorzetters met rust.
Respect voor de dames die serieus reageren op deze trol. (Alvast de definitie van trol, omdat er anders vast een reactie komt met wat, noem je me een trol? Als in met die gekleurde haren. Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon, opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet.
Haha ja dit is idd een trol.... dat was me al gelijk duidelijk geloof er dan ook helemaal niks van. Gewoon reacties uit lokken dit. Maar ja je moet wat met je leven he.... triest hoor.
Beheer kan jij hier wat aan doen? Ik ben niet belangrijk? Pfff hoe haal je het je hoofd. Ik ben wel belangrijk en mijn kinderwens ook
Ik heb het niet tegen jou. Je ziet toch dat ik @Thirza78 quote. Een vriendin, een maatje, met als bijnaam ‘moedertje’. Moet je hier ook eens proberen op te bouwen, ipv het gedrag dat je laat zien.