Ik denk dat iedereen er verstandig aan doet niet meer te reageren op deze posts. Dan is de lol er snel vanaf.
Ik heb nog wel een vraagje aan Lisa. Er was een tijdje geleden een programma over mensen met een kinderwens. Eigenlijk waren het er twee 1 met Lauren Verster en de andere met Leonie ter Braak. En daar was ook een stel waarvan de vrouw Lisette of Lizette heette. Meer weet ik er niet meer van. Ze gingen vaak naar Duitsland en ze had lieve meelevende ouders. Ik vraag me af of jij haar bent. Jouw verhaal deed me ook aan haar denken en ook de naam vertoont gelijkenissen. Ik ben toch benieuwd.
Misschien niet hoor maar de manier waarop je dingen schrijft en ook je naam... Ik dacht echt huh dat zou te toevallig zijn.
Ik heb vandeweek al mijn situatie uitgelegd aan je. Als je dat gelezen hebt (of mijn onderschrift) dan weet je dat de situatie van die dame en mij totaal anders is
Ik heb met @Mamalizzy in het andere topic ook discussies gehad maar in de laatste pagina's hier doet ze wel haar best om anders te reageren. Dan verdient ze wel een tweede kans vind ik. Laten we een beetje tolerant blijven naar elkaar...
Ik weet niet alle ins en outs van haar en van jou en soms zetten mensen hun verhaal net wat anders neer om herkenning te voorkomen vandaar mijn vraag.
Holy moly 12 pagina's verder @Killy88 LOL Het is maar waar iemand haar prioriteiten legt zeg. En dat op zo een zonnige dag. Ik ga dit weer even ontvolgen. Maar bedankt voor je lieve berichtje ❤️
fijn dat de moraalridder zich ook meldt. Tolerant? Had even wat beter meegelezen dan. Ik ga dit ook maar eens ontvolgen. Belachelijk dat deze trol van jullie mag bestaan @Beheer boven jarenlang meeschrijvende, trouwe en begripvolle leden die zich pietjeprecies aan de regeltjes moeten houden. Jullie verliezen totaal je geloofwaardigheid.
Je beweert van alles Killy maar je kan niks citeren. Bloem heeft gewoon gelijk. Als je het ergens niet mee eens bent prima maar kom dan met concrete voorbeelden.