Hoi ik ben mamalizzy

Discussion in 'Even voorstellen' started by Mamalizzy, May 5, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ze heeft al hulp ;)

2. Mamalizzy

Mamalizzy Fanatiek lid

May 2, 2020
    1,930
    230
    63
    Female
    Nee ik zeg niet dat dat raar is. Ik vind het wel raar dat dat alleen aan mij wordt aangeraden. Ik kan zo een paar vrouwem hier vinden waarvan ik denk goh wat een lange onderschriften.

En dan zeggen goh wat ben jij veel bezig met je kinderwens zeg. Ga s naar een psycholoog! Maar waarim zou ik dat doen. Dat weet die vrouw zelf toch ook wel waarom zou ik me daarmee bemoeien.

Zeg het tegen iedereen of tegen niemand.

3. Mamalizzy

Mamalizzy Fanatiek lid

May 2, 2020
    1,930
    230
    63
    Female
    Dat klopt maar niet zoiets als hoer dat is gewoon triest.

4. Mammielove

Want jij bent iedereen? Je valt nou eenmaal een beetje op hier, dus tjah... ik vind het niet zo heel gek dat mensen je dat aanraden.

5. Mamalizzy

Mamalizzy Fanatiek lid

May 2, 2020
    1,930
    230
    63
    Female
    Er zitten hier toch wel meer vrouwen die nog niet zwanger zijn?

6. Mamalizzy

Mamalizzy Fanatiek lid

May 2, 2020
    1,930
    230
    63
    Female
    Nee ik ben juist niet iedereen

7. Mammielove

Nou dan is het dus helemaal niet zo raar dat iemand speciaal jou aanraadde toch?

8. Mamalizzy

Mamalizzy Fanatiek lid

May 2, 2020
    1,930
    230
    63
    Female
    Maar ben ik dan de enige hier die een donor niks vind en daar niet voor kiest? Dat kan ik me toch niet voorstellen. Er zijn zoveel stellen die bv voor adoptoe gaan omdat ze zeggen of een kindje genetisch van ons samen of van allevei niet. Of die stoppen met de kinderwens.

Het hier noemen dat ik geen kind wil van een donor dus ook niet van mn ex als donor herkent niemand hier. Er wirdt fel op gereageerd. Ik snap dat niet. In mijn dagelijkse leven zie ik echt regelmatig mensen die dat ook niet willen of wilden. Ik vraag me af of zij ook zoveel felle kritiek krijgen.

9. Mammielove

Zeker! En daarom zei ik ook; sluit je aan bij een kletsclubje. Maar nogmaals; een man ga je hier niet vinden en hulp daarbij ook niet vermoed ik. Die zal je toch eerst nodig hebben om verder te kunnen.

Thirza78 likes this.
  10. Mamalizzy

Mamalizzy Fanatiek lid

May 2, 2020
    1,930
    230
    63
    Female
    Jawel juist wel. Adviseer het aan iedereen of aan niemand

Ik zie t al voor me dat ik iemand die al 4 jaar in de mmm zit van ivf tot cryos zeg hee wat jij moet doen he ga lekker naar de psycholoog. Je bent er veeeeel te veel mee bezig.

Wie ben ik om een ander dat te zeggen.

Lijkt me logisch als die ander dan zegt hee donder op bemoei je er niet mee

11. Mammielove

Neehoor! Ik zou zelf ook nooit kiezen voor een donor. Dat is voor mij een grens te ver. Nu ben ik gezegend met een vervulde kinderwens, dus hoefde er ook niet over na te denken. Maar dat besluit stond bij ons wel vast. Mede uit principieel oogpunt. Dus in die zin begrijp ik je echt wel. Alleen de manier waarop je het steeds kenbaar maakt valt me gewoon op. Alsof je heel goed weet hoe anderen hierop kunnen reageren en je een soort van aan het uitdagen bent, reacties uitlokken om daar vervolgens weer op in te kunnen gaan.
    Ik denk dat iedereen hier nu wel weet hoe je erover denkt. En als iemand het nog eens onwetend als tip geeft, zeg dan gewoon dat niet is wat je wil, zonder er gelijk weer aanvallend op door te gaan.

12. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

Mar 31, 2020
    2,225
    3,264
    113
    Female
    @Beheer ik vind het oprecht vreemd dat iemand met deze uitspraken en reacties zo lang nog lid mag blijven.

mxm, Lotje111, Louise11110 and 3 others like this.
  13. Mamalizzy

Mamalizzy Fanatiek lid

May 2, 2020
    1,930
    230
    63
    Female
    Ik had ook niet de indruk dat ik hier een man zou vinden.

Ook hier mag je meekletsen als je nog niet zwanger bent maar wel die wens hebt. Dit is geen forum voor alleen zwangeren ook al doet de titel wellicht anders vermoeden.

Ik denk dat meer dan 50 procent hier graag n kind wil liefst vandaag zwanger zou raken maar bij wie dat nog niet aan de orde is vaak gepaard met verdriet.

Moeten die vrouwen er dan af?

14. Mammielove

Nah, ik vind dat helemaal niet logisch ;)

Het is ook de manier waarop je ergens mee bezig bent. En als je niet tegen tips kan uit onverwachte hoek, dan zou ik me niet bezig houden op een openbaar forum

15. Mammielove

Dat zegt toch niemand? Maar je bent nog geen week lid en krijgt het halve forum al over je heen. Wellicht komt dat door jezelf en niet door de rest?

Didi1980, Lisa280887 and vlinderCN like this.
  16. Mamalizzy

Mamalizzy Fanatiek lid

May 2, 2020
    1,930
    230
    63
    Female
    Nogmaals ik zeg het niet uit mezelf. Ik reageer alleen.

Ik heb inmiddels tig keer gezegd dat ik geen donor wil he.

Wat denk je vraagt vanochtend iemand aan mij hee heb je contact met je ex. Kan je hem niet anders als DONOR vragen.

Snapt zo iemand dan niet dat dat irtitant is.

Eigenlijk moet ik dat negeren. Maar tich leg ik weer uit dat ik geen donor wil.

Waaruit anderen dan weer concluderen dat ik het zomaar random weer noem.

NEE ik reageer alleen

17. Mamalizzy

Mamalizzy Fanatiek lid

May 2, 2020
    1,930
    230
    63
    Female
    Ok nou raar dan dat ik het zo weinig voorbij zie komrn6

18. Mamalizzy

Mamalizzy Fanatiek lid

May 2, 2020
    1,930
    230
    63
    Female
    Komen

19. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

Jan 13, 2019
    5,072
    5,826
    113
    Female
    O mijn god.

Werkelijk.....

Iemand geeft jou goed bedoeld advies en het gaat nu al pagina’s lang hierover omdat je zo naar reageert. Bah.

@Beheer kan hier iets aan gedaan worden? Dit zal vaker gaan voorkomen. Iemand die goed bedoeld advies wil geven aan deze dame maar daarna zo afgesnauwd wordt.

20. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,047
    17,015
    113
    Eens!

mxm and Lisa280887 like this.

Share This Page