Waarom kat je het advies dan zo af ipv gewoon te zeggen;’Ja, ik heb al hulp en die adviseert dit en dat. Zodoende zoek ik hier lotgenoten.’
Day heb ik op diverse plekken geschreven. Maar zelfs dan schrijven vrouwen de post erna ga naar n psycholoog. Dat is dan toch raar.
Beste lisa (en anderen) Ik heb haar een privébericht gestuurd en hoop dat het nu beter gaat. Ik hou het in de gaten.
Dat kan maar zelfs als ik daarna dan svhrijf ja maar ik loop et al en die adviseerde me op zoek te gaan naar lotgenoten op een forum dan is nog de reactie waarom ga je niet naar een psycholoog
Nou inderdaad! Ik snap niet dat er direct zo aanvallend gereageerd wordt. Alsof een psycholoog een zonde is ofzo.
Ja vreemd vind ik ook. Ik vind een psycholoog echt heel normaal vooral omdat ik er nu al een aatal keer geweest ben en me daar prima bij voel. Ik vind het wel raar om tegen iemand die bjj een psycholoog loopt cobtinu te zeggen dat ze naar een psycholoog moet.
Je wilt GEEN donor, Je wilt een kind uit LIEFDE... duidelijk, maar het is toch niet zn gekke voorstel om te delen met je (ex)partner, de vader van je oudste. Bedoel , zo zie je maar een kind uit liefde en ouders uit elkaar? zegt dus helemaal niets. zo'n gekke voorstel is het dus niet, dan is hij wel in het leven.
Een kind uit liefde? Ik hou niet meer van mijn ex hoor. Hij is de vader van ons kind dus respect etc zal er zijn net als contact etc. Daarover geen twijfel. Maar uit liefde... Nee! Ik voel geen liefde voor die man meer. We zijn exen he.
De enige oplossing voor je probleem is een man zoeken nu heb ik al 2 keer een datingsite genoemd (EN NEE GEEN TINDER) Maar daar reageer je niet op ....
Zeg ik toch ook niet... Jij wilt zonodig een kind uit liefde.. nou de liefde brengt je ook niet altijd wat je wilt.. als je iemand ontmoet, en je maakt een kind uit liefde, wil niet zeggen dat je relatie stand houd..