Ok verkeerd gelezen ik dacht dat je bedoeldr als ik nu met mn ex een kind krijg dat uit liefde zou zijn. Nee er zijn helaas nooit garanties maar dat betekent niet dat ik een kind wil op een manier waar ik niet achtersta.
Ik had wel stel t was ooit goed gekomen met mn ex stel stel stel en ik had weer die liefde gevoeld de vlinders nog wel een kindje met hem gewild.
want jij leest vóórdat je op iemand reageert even haar hele geschiedenis door voor t geval je iets zegt wat allang duidelijk was gemaakt? Misschien moet je je bedenken dat dit forum iets meer leden heeft dan je misschien gedacht had.
Oke, duidelijk. Ze wil geen donor. Op verzoek van haar geen adviezen meer met suggesties om via een donor aan een kind te komen. Dan hoeft zij hier ook niet meer op te reageren. Dit zal al veel onrust schelen. @Mamalizzy Hou jij je dan ook aan de door ons gemaakte afspraak?
Maar je kind is geboren uit liefde toch? Dst bedoelde ze volgens mij. En dat is wat je nu weer zoekt, alleen bij een andere man.
Bedankt beheer Daaraan wil ik toevoegen dat mocht iemand wel n vraag hebben ovet donoren ik die best in n priveberichtje wil beantwoorden maar dat ik dan ook vanuit mn hart antwoord
Nee hoor ik weet zelf dat ik bij een psycholoog loop dus ik ga zeker niet zelf tegen mezelf zeggen dat ik naar een psycholoog moet.
Ja dat vraag ik me ook af waarom er zoveel vragen kwamen over mijn mening tov donorschap. Ik zou graag t antwoord willen weten. 1x lijkt me voldoende
Maar goed ik zou graag willen kletsen op een fijne manier met gelijkgestemden. Ik weet alleen niet hoe ik dat kan formuleren.