Hoi, Ik ben nieuw, heb een vraagje, misschien dat iemand mij kan helpen.... Ik ben eind dec. gestopt met het slikken van de pil. Het is niet direct mijn bedoeling geweest om zwanger te raken, en misschien is het ook wel helemaal niet aan de orde... 1 januari ben ik ongi geworden, heb nu sinds donderdag last van mijn tepels, ze zijn extreem rood, reageren op alles (beweging, schuiven van mijn bovenkleding), ook als niemand er aan zit (hahaha). Tijdens de seks stoot mijn partner tegen mijn baarmoeder, althans dat voelt zo. Nu is mijn vraag, zijn dit een bijverschijnselen van het stoppen met de pil? Of zijn dit bijverschijnselen van een evt. zwangerschap? Op het internet kan ik op deze vragen geen directe anwoorden vinden.. Ik hoop dat iemand mij advies kan geven waar ik het wel kan vinden of antwoord kan geven op mijn vragen zou ik heel blij zijn.... Groetjes Noukkie
Hoi Noukkie! Ten eerste van harte welkom op dit forum! Ik kan je ook niet zo een twee drie een antwoord geven, maar ik weet wel dat verschijnselen van een zwangerschap ook de verschijnselen zijn van het ontpillen. Dus het zou ook heel goed het ontpillen kunnen zijn waar je 'last van hebt'. Groetjes Miep