Hoi, ik ben ook nieuw hier!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Marietje83, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben hier dus ook nieuw. Vijf maandjes geleden gestopt met de pil en afgelopen maand, zo rond de tijd van mn eisprong (temenste dat dacht ik...) besloten we er maar eens voor te gaan. Nog niet raak, dus gaan we voor de volgende ronde. Dit is nu dus de 1,5e ronde zeg maar ;) , laten we het op de eerste houden.

Mn cyclus is weer zoals voor de tijd dat ik de pil slikte: lekker onregelmatig! 28, 37(!), 27 en 31 dagen... Geen peil op te trekken dus!

Ik ga er niet van uit dat het meteen 'raak' is maar nu we er voor gaan wil ik dat eigenlijk wel. Aan de ene kant wil ik er ook weer niet te veel mee bezig zijn, maar aan de andere kant doe ik dat weer wel. We zullen zien hoe het gaat!

2. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    hoi marietje, welkom en veel succes met zwanger worden ;)

3. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

4. moppie2008

4 jul 2008
    33
    0
    0
    Hoi Marietje,

Ik herken mezelf in je verhaal. Wil ook zo graag zwanger worden, dat ik er alleen maar mee bezig ben. En dan lukt het geloof ik juist niet! En het ergste is dat er op me werk nu al 5 meiden zwanger zijn, en wil het niet maar ben er echt jaloers op! Gewoon erg toch? Maar hopen dat wij ook snel zwanger zijn, succes.

groetjes titia

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom :D
    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Enne .. deze site is erg verslavend ;)
    Dus er niet teveel mee bezig zijn gaat vast niet lukken :)

6. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @moppie: ja, ik zie ook ineens allemaal zwangere buiken enzo. Stiekem wel een beetje jaloers, nooit gedacht dat me dat zou overkomen! ;)

@Dreamer83: het is hier idd verslavend... Er niet te veel mee bezig zijn lukte toch al niet, dus ik mag er van me zelf wel een beetje aan toegeven... :)

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Deel Deze Pagina