Ook ik wil even hallo zeggen

Discussion in 'Even voorstellen' started by el26, Jul 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. el26

el26 Lid

Nov 27, 2007
    39
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen, ik ben Ellen en 27 jaar oud en momenteel al ruim 1 jaar bezig met zwanger worden. Ik ben vorig jaar Maart gestopt met de pil en we dachten we zien wel wat het gaat worden allemaal. Mijn eerste ongesteldheid liet even op zich wachten ik werd namelijk pas in Oktober voor de eerste keer echt ongesteld maar sindsdien heb ik een cycles van 22 tot 24 dagen.

Ik voel me nu al 3 dagen ontzettend misselijk en heb ook tepels die al pijn doen als je ze maar net aanraakt, ook een heel raar gevoel in mijn onderbuik dus iets in mij zegt dat het wel eens raak zou kunnen zijn.

Herkent iemand deze symptonen?

Groetjes El

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi El, spannend zeg! Ja symptomen kunnen je goed voor de gek houden soms.. Ik had die symptomen ook vlak voor ik ongesteld moest worden, maar óók toen ik zwanger was. t is nog ff afwachten.. ;) Maar goed, iig welkom hier!

3. el26

el26 Lid

Nov 27, 2007
    39
    0
    0
    Hoi,

Bedankt voor je reactie.
    Het is inderdaad afwachten allemaal maar dat valt niet mee.
    Ik hoop toch stiekem wel dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt, dan is namelijk al deze misselijkheid voor niks :)

Goetjes El

4. caro1978

caro1978 Bekend lid

Feb 25, 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    hoi el, welkom en veel succes met zwanger worden en misschien is het al zover, ik hoop het voor je ;)

5. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden hopelijk is het raak.

Liefs wolly :)

6. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH

Share This Page