hallo ik ben cathy moeder van twee dochters en pril bezig met nog n wondertje. gelijk n vraag want t zit dwars hihi.... menstruatie gehad en 2 dagen pil geslikt gestopt toen 2 x gevreeen . heb toen na twee dagen weer een menstruatie gehad van 5 dagen. mijn vraag was dit wel een menstruatie, want de tweede menstruatie volgde 4 dagen na mn eerste. komt dit door de pil van twee dagen of was t iets anders.... heb wel rugpijn heel opgeblazen gevoel een keer heel misselijk en eruitgegooid om t maar netjes te zeggen...help!!!
Hoi Cathy, Allereerst welkom op Zwangerschapspagina. Volgens mij is dat het stoppen met de pil. Anders zou het, met 4 dagen ertussen, wel heel snel zijn gegaan. Lotte
bedankt voor jullie reacties .ik dacht misschien innestelings bloed . ik weet niet precies hoe lang na t vrijen dit voor kan komen zodoende.
idd dit komt door dat je gestopt ben na een paar dagen met de pil dan vindt er gewoon weer een bloeding plaats want zo snel kan je niet zwanger raken meestal is je eisprong 10 tot 14 dagen nadat je bloeding is gestopt succes met zwanger raken en veel plezier op het forum http://www.predictor.nl/content.asp?page=271 hier een wat betere uitleg
hallo allemaal bedankt voor jullie reacties!! we zien t wel over n maandje enneh.. iedereen gefeliciteerd met het wondertje in jullie buik geniet ervan en ook als ze geboren zijn want ze zijn zo groot!! tot snel liefs cathy
hallo jacoba geniet van de 9 maanden ze zijn zo voorbij zoals je misschien zelf wel weet hallo daan succes met zwanger worden bedankt voor t warme welkom van jullie allemaal