Dag allemaal, Ik ben sinds de kerst gestopt met de pil en mijn man en ik doen ons best om in verwachting te raken Vooralsnog ben ik al voor het eerst ongesteld geworden keurig conform het 28 dagen cyclus.... Ongeloofelijk na 20 jaar de pil te hebben geslikt. Het zal mij allemaal benieuwen. Ik heb voor mezelf bedacht dat het natuurlijk wel een jaar kan duren voor dat het lukt maar ik moest toch al slikken afgelopen zondag Ik hoop veel met jullie te delen en veel van jullie te leren. Ik vindt het allemaal erg spannend mede omdat ik een schildklier ziekte heb (Hashimoto) en dat het allemaal nog spannender kan maken. Ik ben volgende maand 35! Groeten Aussie
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
hey ikzelf ben nog maar 19 en ben hier ook nieuw ik was zelf ook 8 maanden aan het proberen om zwanger te worden en toen ik de moed opgaf BOEM was het daar ineens ik kon ni blij genoeg zijn in elk geval. ik kan maar een tip geven en die heb ik zelf ook gekregen Er niet te veel op nadenken en dan komt alles vanzelf dikke kus en veel succes xxxxxxxxx