Hoi mijn naam is Sandra, 29 jaar. Woon samen met een militair. Via een forumvriendin (ander forum) ben ik hier terecht gekomen omdat ik nogal wat vragen heb. (zij is inmiddels zwanger) Ik ben nl 2,5 jaar chronisch ziek en heb bijnierinsufficientie (tekort aan cortisol = hormoon) Langzaamaan gaat het beter en ben ik net weer begonnen met werk alhoewel ik wel 100% ben afgekeurd Ik loop wat meer risico om in de overgang tekomen omdat ik veel hormonen heb geslikt (geen zwangerschapshormonen hoor) en nu is mn cyclus vanaf augustus in de war. Altijd rond de 26 dagen en dan 2 dagen heel ligt maar sinds augustus is mn cyclus achtereenvolgens 19,28,22 en nu zit ik op dag 35. Heb al een test gedaan en negatief en ben bang dat ik misschien ook wel eens in de overgang oid kan komen.. Vandaar mijn vraag of er mensen zijn die altijd regelmatig waren en zo opeens niet meer en wat het nu was.. Er zijn vast nog veel meer senario's denkbaar maar omdat ik een keer bij de internist het woordje overgang heb gehoord, zit ik ermee in mn maag. Ik heb nl wel een kinderwens. Alleen weet ik niet goed of het verstandig is om daar nu met mijn huidige gezondheid aan te beginnen of dat het beter is om nog even te wachten (maar ik wil de boot natuurlijk niet missen) Groetjes
Welkom op het forum. Helaas kan ik je niet helpen met je probleem, maar ik hoop dat je via dit forum toch de nodige informatie tegenkomt, en dat je uiteindelijk toch zwanger mag raken. Succes!
welkom sandra ook ik weet hier niet zoveel over,maar wie weet wel andere meiden hier op het forum, veel kletsplezier alvast groetjes mounia
Welkom! Hopelijk krijg je antwoord op je vragen, zodat jullie tenminste weten waar jullie aan toe zijn en dan natuurlijk snel een wondertje mogen ontvangen!
Hoi hoi Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Ik kan je niet verder helpen met je vraag maar wil je wel heel veel succes wensen met alles. Liefs wolly
welkom hier ik zou zeggen overleg is met de behandelend arts hoe die tegenover een eventuele zwangerschap staat en wat daar de risico's van kunnen zijn. dan weet je precies hoe je er voor staat. nou heel veel succes in ieder geval
Van harte welkom. Ik wens je heel veel succes met je medische situatie, hopelijk is het gewoon verantwoord om zwanger te raken.
Welkom... sorry maar ook ik heb geen antwoord op je vraag.. misschien een idee om eens langs een gynacoloog te gaan? liefs