Hallo Mijn naam in Jore. Ik ben 24 jaar. Ik heb een lieve vrien van 26. Wij hebben sinds kort besloten dat we graag een kindje zouden willen. We zijn nog niet echt drk bezig maar als het zou gebeuren is het voor ons prima. Ik heb deze site gevonden en het lijkt me leuk me te kunnen kletsen. Alleen gaan we wel snel op vakantie dus daarna zal ik eens wat vaker meelezen! Gr Jore
Heyla, Ik ben Annelies en ben 24 jaar. Ben afkomstig uit België. Ik ben sinds deze maand gestopt met de pil en vond het interessant om me in te schrijven op deze website. Het is altijd leuk om met mensen te praten die hetzelfde meemaken of hetzelfde meegemaakt hebben.. Tot binnekort, Annelies
Dag Jore, Het leuke is dat wij zowat gelijktijdig dezelfde plannen hebben gesmeed.. Dat wordt leuk om hier de verwikkelingen te vertellen en ondertussen professionele raad mee te pikken! Tot gauw allemaal, Annelies xxx
De dagen waarop het kon gaan gebeuren zijn voorbij.. (hoe noemen jullie die dagen precies, ben nog niet mee met de termen), ben eens benieuwd! Ik merk van mezelf dat ik er toch bijna constant mee bezig ben, terwijl ik mezelf had voorgenomen dit niet te doen.. SPANNEND!