Hallo! Ik ben Petra, 29 jaar, wonend in Tilburg en werkend in Den Bosch. Mijn vriend en ik komen beiden oorspronkelijk uit Waalwijk. Mijn vriend is 30 (in oktober 31) en wij zijn vanaf begin april begonnen voor onze eerste. Ik heb (sinds ik gestopt ben met de pil na 13/14 jaar) meteen een stabiele cyclus van gemiddeld 25 dagen. (goed he?) Ik ben nu dus bijna 5 maanden bezig en zit in ronde 6. Sinds ronde 5 ben ik ook aan het tempen. Ik zal meteen mijn hobbies en bezigheden even vertellen. Ik ben een fanatieke internetter, heb een web-log en bewerk foto's (met teksten) in PSP (soort digiscrappen, maar dan speciaal voor mijn web-log). Daarnaast vind ik het leuk om te freubelen, hoewel vaak dingen me niet lukken (kwa knutselen) vind ik sieraden maken het leukst. Ik heb vroeger saxofoon gespeeld en heb sinds kort weer een saxofoon in mijn bezit... een juweeltje (rood met gouden kleppen!). Ik ben van plan om daar weer wat mee te gaan doen. Individueel in eerste instantie, maar misschien in een band oid in de toekomst? Verder heb ik 2 poezen (zusjes) van 2,5 jaar waar ik regelmatig mee speel. Groetjes!
hoi hoi en welkom hihihi heb een beetje dezelfde hobby´s hou ook een weblog bij enzo en scrap veel en ook met psp grappig zeg succes met zwanger worden