Hallo, ook ik wilde me ff voorstellen. Mijn naam is Petra, BAM Moeder van Périne (3) en nu zwanger van de 2e gelukkig nu wel met wederhelft. We hebben een spannende tijd voor de boeg...niet alleen de zwangerschap. Maar ik ga bewust het Bam moederschap opgeven! Ik heb nl de liefste man van de wereld, na 17 jaar herontmoet en kan niet wachten tot het zover is dat de verhuiswagen voor de deur staat om al onze spulletjes van onze Bam-flat in Duitsland naar de ruime boerderijwoning in het mooie Frankrijk te brengen. graag lees ik reakties en berichtjes uit nederland.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Hey, welkom op deze fantastisch leuke site... Proficiat met je zwangerschap! Hopelijk mogen het ook berichtjes zijn uit België?
ach meisje al komt het uit timboektoe ik vind alles gezwellig momenteel, mits het natuurlijk in het nl geschreven is....))
Geen probleem...kom uit Vlaanderen... mss binnenkort een nieuw stukje Nederland...tenminste als die politiekers zich blijven gedragen als een bende dreumessen!
oei, weet je zeker dat het in NL veel beter is met Potter aan het roer?(vergis je niet ik ben dol op DE potter maar JP? nee niet echt...)
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Een hele fijne tijd gewenst en geniet er van. Liefs Hummel.