hallo mijn naam is wilma ben 31 jr en ik en mijn vriend hebben vorige week besloten dat we niet meer aan een nieuwe pil strip beginnen. het is heel vreemd ik wou eigenlijk nooit kinderen, maar de laatste maanden kriebelde het steeds meer, vind kinderen ineens harstikke leuk terwijl ik me er eerder dood aan ergerder. volgens mij moet je deze gevoelens hebben om aan een kind te beginnen, misschien weet 1 van jullie daar een antwoord op? ik vind het wel allemaal heel spannend! ik kan niet wachten tot mijn ongesteldheid afgelopen is en dan aan een baby`tje beginnen,haha op deze site is veel informatie en hoe andere vrouwen het beleven, en dat is harstikke leuk. alle ideeen en tips en andere informatie zijn van harte welkom, of gewoon een leuk praatje, alles is welkom! groetjes wilma
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hallo Wilma, welkom Ik ben ook net gestopt met de pil en wacht ongeduldig tot mijn ongesteldheid is afgelopen om eraan te beginnen. Ik wens je verder nog veel succes
welkom! ik was helemaal niet voor plan om al zo snel na mijn huwlijk vorig jaar al aan kinderen te beginnen,maar op een dag veranderde dat gevoel helemaal! haha,ik weet wel dat ik altijd al kinderen wou maar niet zo snel. ben nu inmiddels al 13 rondes bezig(bijna 14) maar ja we houden moed succes verder!
Ha Wilmatjuh! Ik snap precies wat je bedoelt! Ik ergerde me ook altijd snel aan kinderen ( ik werk zelfs met kinderen!), maar dat is anders denk ik dan wanneer je er zelf 1tje hebt. En op een gegeven moment voel je gewoon dat je het wilt. Ik heb daar ook even over gedaan hoor, haha! Ieder persoon is daar anders in he... Veel succes de komende tijd!
Hoi Wilmatjuh, van harte welkom hier! Ineens weet je het! hahaha, klopt wel. En dan kan het in eens niet snel genoeg... Hopelijk is het voor jullie snel raak! Veel plezier hier in ieder geval... Liefs Delilah
Van harte welkom wilma! ben ook aan ronde 1 bezig, en vind het nu al spannend! zoiets bijzonders om te beseffen dat je een kindje wilt! Succes meid!
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak. Liefs Hummel.