Hallo iedereen, Even voorstellen, Ik ben Chantal, 21 en woon in Venlo, samen met mijn vriend Geert, 26 zijn we dolblij in verwachting van ons 1e kindje! vroeg begonnen aan kinderen omdat het lang zou duren, en we ook geen lange tijd konden wachten, zoals de gyneacoloog vertelde, ben ik in november 2006 gestopt met de pil. Na 2 jaar problemen met zwanger worden, een miskraam op 7 weken, hadden we het eigenlijk opgegeven dat het nog natuurlijk zou lukken. We zouden over een half jaar aan hormonen beginnen, maar na 2 gemiste ongesteldheden ( wat ik wel vaker had) toch maar een test gedaan. En positief!. Omdat ik het na die tijd niet kon geloven, nog maar 3 testen gedaan, maar toch echt positief! Niet te geloven, zonder iets van hulp middelen. Natuurlijk zijn we super gelukkig! Nu al 3 3echo's gehad, en over de 12 weken heen, dus voel me echt heel gelukkig. Eindelijk kunnen we uitkijken naar ons hummeltje. En in de tussentijd natuurlijk gezellig hier met de dames en heren babbelen! Groetjes Chantal