hallo allemaal, ook ik ben hier nieuw. Ik heb al een paar weken meegelezen maar gisteren kregen we geen leuk nieuws te horen. Op 21 december kregen we onze eerste echo, en tot onze verbazing was ik al bijna 3 maanden ver. Onze blijdschap kreeg wel direct een deuk, omdat de nekplooi te dik was, dus direct een triple test gekregen. Gisteren eindelijk de resultaten en ze was niet goed, nu moeten we volgende week een vruchtwaterpunctie laten doen. Ik heb 1 kans op 25 dat het niet goed is. Ben enorm bang, voor de uitslag maar ook voor de risico's die zo een test meebrengt.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap. hopelijk is alles goed. Succes met de onderzoeken. Liefs wolly
Ten eerste hartelijk welkom meid. En jee, dat is schrikken zeg. Ik hoop voor je dat het alsnog goed komt. Heel erg veel sterkte en ik weet zeker dat je hier veel advies en steun zult vinden.
hoi hoi, nee dat is zeker geen leuk nieuws,eerst horen dat je al 3 maanden bent. en dan horen dat de nekplooi te dik is. probeer je niet te zenuwachtig te maken voor de punctie,wacht eerst de uitslag af meis. ja ,ik weet het ,het is een stuk makkelijker dan gedaan. maar probeer het alsjeblieft, ik kreeg een uitslag van 1 op 8 en na een vlokkentest,bleek de baby gezond te zijn. vandaar mijn advies ,probeer je niet te druk te maken,WACHT de uitslag alsjblieft eerst af. ik wens je alle succes van de wereld en zal mijn duimen eraf duimen voor je! groetjes diana
bedankt allemaal voor jullie welkom. gelukkig hebben we heel veel steun aan onze families en vrienden. Diana, bedankt voor je antwoord, onze hoop is er nog wel.
Wacht inderdaad eerst de testen af. Mijn collega idem dito, allerlei negatieve prognoses, niemand mocht weten dat ze zwanger was, just in case, maar de test bleek goed en nu is ze echt zwanger, groeide in de afgelopen drie weken ook explosief. Alsof iedereen het ineens mocht weten!