Ik was al een beetje aan het meelezen, maar natuurlijk is het wel zo netjes als ik me even voorstel; Ik ben 26 jaar en moeder van een dochter van bijna 4. Vorige week heeft manlief (eindelijk!) het groene licht gegeven voor een tweede kindje. Hij heeft al 2 wat grotere zoons ( 11 en 9 jaar) uit een eerdere relatie, zij komen om de 2 weken een weekend bij ons, dus af en toe ben ik mama van 3 kids. Ik heb gelijk de microgynon 30 in de prullenbak gegooid (En de foliumzuur ervoor in de plaats gelegd) ik hoop dat het snel raak is... met de eerste zwangerschap was het in de 4de ronde raak. Jammergenoeg behoor ik tot de meiden die een cyclus hebben van 45 dagen+ dus het is kwestie van goed mikken . Wanneer het nog niet gelukt is voor april willen we even 3 maandjes oppassen omdat de kinderverjaardagen erg dicht op elkaar zitten (nu met 1 week en 3 weken ertussen). Vorige keer ben ik in mei in verwachting geraakt, dus dan willen we april-mei even uitsluiten. Nou meiden ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn. Wanneer de kinderwens de kop opsteekt is hij ook zo hardnekkig aanwezig he Groetjes!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly