hoi, hier nog iemand die net zwanger is. Vandaag positief getest, jippie. Maar ken die ongerustheid wel hoor, als het nu maar goed gaat. Maar ik ga ervan uit dat alles goed gaat komen, op naar de eerste echo.
ik vrees voor het ergstige,ik kom nu net van mij werk af,ga naar de wc en zie nu al een beetje bruine afschijding in mijn inlegkruisje,kan het kwaad is dan de vraag!
Van harte gefeliciteerd, en hopelijk gaat het nu goed! N.B. Bruine afscheiding kan geen kwaad, positief blijven denken he. Groetjes, Wendy
Hey, bruine afscheiding is mij verteld kan geen kwaad zolang het niet helder rood word. Ik begrijp je angst super goed, heb zelf een mk gehad in januari en ben nu ook super bang, maar voel me nu wel zekerder dan de vorige keer. Hopen dat we rond de 8 weken een goede echo hebben. Succes.
nou het is bij mij fouten boel! ik vloei in eens als een rund en heb steke ongy pijn. denk dat het weer gebuurt is!
ooh meid toch wat erg voor je. Zie dat het je tweede miskraam is, moeilijk hoor. Wens je veel sterkte.