Ik ben sinds dat ik zwanger ben als best wel wat aangekomen. Dit bij m'n bovenbenen, m'n kont, m'n borsten en vooral m'n buik. Mijn buik heeft alleen echt al de vorm van een zwangere buik, nou ja wel een kleintje natuurlijk. Maar ik ben dus benieuwd of meerdere vrouwen dit hebben. Als ik op m'n rug lig, voel ik duidelijk mijn baarmoeder zitten, het is echt zo'n ballonetje onderin m'n buik. Maar ik weet dus niet of dat mijn huidige buik kan verklaren. Normaal wordt je toch pas rond 20 weken echt dik van je baby. Er zijn al mensen op m'n werk die zeggen dat ze het zien... Maar dan denk ik bij mezelf is dit van de baby, of gewoon van mijn uhm.....reserves? Wie kan hier meer over zeggen? Renee *Edit moderator: topic verplaatst*
Ik had ook al vrij snel een buik, met 14 weken zeker ook al. Denk alleen dat je je berichtje even moet (laten) verplaatsen.
hoi hoi.. bij mijn eerste zwangerschap had ik ook al snel 'buik' en ook mijn heupen en benen werden snel dikker, terwijl ik echt niet meer ben gaan eten...denk dat m'n lichaam gewoon meteen vet reserves wou gaan aanleggen... ben nu 8 weken zwanger van de 2e en weer heb ik al aardig een buik, maar hij kan bij mij niet snel genoeg groeien hoor...ben 'r super trots op..( die dikke benen en kont, neem ik dan maar weer voor lief) hihi
Ik word juist zelf dunner, mijn armen, benen... en gezicht.. alleen mijn buik verandert momenteel heel erg en wordt weer dikker. Mensen hebben vaak de reactie; jeetje je bent afgevallen he? En dan schrikken ze even als ze mn buikje zien.. je bent toch niet...? Dus ja ik heb ook al echt een opvallend zwangerschapsbuikje.. Ik dacht met 6-7-8 weken al een buikje te hebben, maar nu begint ie pas echt naar voren te steken.. Zal binnenkort ook maar weer eens een foto maken... En dat bolletje van je baarmoeder herken ik ook, dat gevoel ik ik nu ook vaak.