Buikenvraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Renee1303, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renee1303

Renee1303 Lid

10 sep 2008
    15
    0
    0
    Nieuw Lekkerland
    Ik ben sinds dat ik zwanger ben als best wel wat aangekomen. Dit bij m'n bovenbenen, m'n kont, m'n borsten en vooral m'n buik. Mijn buik heeft alleen echt al de vorm van een zwangere buik, nou ja wel een kleintje natuurlijk. Maar ik ben dus benieuwd of meerdere vrouwen dit hebben. Als ik op m'n rug lig, voel ik duidelijk mijn baarmoeder zitten, het is echt zo'n ballonetje onderin m'n buik. Maar ik weet dus niet of dat mijn huidige buik kan verklaren. Normaal wordt je toch pas rond 20 weken echt dik van je baby. Er zijn al mensen op m'n werk die zeggen dat ze het zien... Maar dan denk ik bij mezelf is dit van de baby, of gewoon van mijn uhm.....reserves? :D

Wie kan hier meer over zeggen?

Renee

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. 4days

4days Niet meer actief

Ik had ook al vrij snel een buik, met 14 weken zeker ook al.

Denk alleen dat je je berichtje even moet (laten) verplaatsen.

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Renee ik heb t idd ook.
    Kijk maar eens in mn album :D

4. Renee1303

Renee1303 Lid

10 sep 2008
    15
    0
    0
    Nieuw Lekkerland
    ben nog niet zo bekend met deze site, hoe moet ik het laten verplaatsen en waar naartoe?

5. Renee1303

Renee1303 Lid

10 sep 2008
    15
    0
    0
    Nieuw Lekkerland
    oh ja ik zie het, zo ver is mn buikie nog niet eens :D
    leuk hoor, dan voel je je nog meer zwanger

6. puk

puk Lid

18 mrt 2006
    82
    0
    0
    arnhem
    hoi hoi.. bij mijn eerste zwangerschap had ik ook al snel 'buik' en ook mijn heupen en benen werden snel dikker, terwijl ik echt niet meer ben gaan eten...denk dat m'n lichaam gewoon meteen vet reserves wou gaan aanleggen... ben nu 8 weken zwanger van de 2e en weer heb ik al aardig een buik, maar hij kan bij mij niet snel genoeg groeien hoor...ben 'r super trots op..( die dikke benen en kont, neem ik dan maar weer voor lief) hihi :D

7. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik word juist zelf dunner, mijn armen, benen... en gezicht.. alleen mijn buik verandert momenteel heel erg en wordt weer dikker.
    Mensen hebben vaak de reactie; jeetje je bent afgevallen he? En dan schrikken ze even als ze mn buikje zien.. je bent toch niet...? :p
    Dus ja ik heb ook al echt een opvallend zwangerschapsbuikje.. Ik dacht met 6-7-8 weken al een buikje te hebben, maar nu begint ie pas echt naar voren te steken.. Zal binnenkort ook maar weer eens een foto maken...
    En dat bolletje van je baarmoeder herken ik ook, dat gevoel ik ik nu ook vaak.

Deel Deze Pagina