Hey meiden Vanmorgen had ik mn eisprong. Keurig op tijd na de laatste vroege mk. Nu heeft mijn vriend koorts en slikt antibiotica. Toch hebben wij vanmorgen sex gehad, dat wordt bij voorbaat al niks, toch? Geeft niks want in mn hoofd wilde ik minimaal een rondje wachten, maar mijn hart wilde dat niet (of mijn hormonen kan ook). Nu heb ik zelf vandaag ook ineens verhoging, dat kan niets te maken hebben met mijn vriend aangezien hij een verstopping in de darmen heeft. Is het normaal dat je de dag van de eisprong een behoorlijke verhoging hebt en dan bedoel ik koortsachtig hoog, niet de hormonale verhoging. Ik heb ook zo'n rooie kop. Mijn eisprong was een pijnlijke dit keer (heb ik weleens vaker) zou het daarmee te maken kunnen hebben? Alvast bedankt voor jullie evt reacties, Irisje
Hi Irisje Volgens mij is verhoging op je eisprong wel normaal - waarom is anders iedereen zo druk aan het temperaturen.. Die antibiotica maakt vlgs mij niet echt uit. En, om je wat hoop te geven: Ik had de laatste keer ook een nogal pijnlijke eisprong, dat was een halve dag nadat we geklust hadden. Was echt erg gevoelig, had echt krampen bij mn eierstok, en dat heb ik anders echt nooit.. En ik was dus wel zwanger! Goodluck dus meis.. nu maar de dagen aftellen tot je kan testen hej!
Hoi Irisje, Volgens mij kun je inderdaad een flinke verhoging krijgen tijdens je eisprong. Mijn ei kwam volgens mijn huidige cyclus op 1 april. Ik ben 30 maart met mijn mannetje uit eten geweest en tijdens het eten zat ik zowat tegen het planfond. Ik heb het nog nooit zo warm gehad! Het eten viel jammergenoeg ook niet echt lekker. Wat betreft die antibiotica zou ik met niet zo druk maken, het hangt van zoveel uiteenlopende factoren af die per keer verschillen. Gewoon blijven proberen en goede hoop hebben. Ik wens je heel erg veel succes en hopelijk is het snel raak! Groetjes, Tuti