Hoi meiden

Discussion in 'Zwanger worden' started by sara22, Mar 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. radna82

radna82 Lid

Oct 18, 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    hoi Sara,

ja idd zo denken we zomeeten denken we idd.
    Maar het is wel spannend allemaal.

Heb je niet het gevoel nu je gaat trouwen dat het zeker wel gaat lukken?
    Dat hoor je tochmesstal als je adere dingen gaat doen dan ben je er niet zo mee bezig dat het dan wel in een keer gaat. ik hoop het voor je!

we gaan met z' n alle duimen voor elkaar. :thumup:

Grappig is dat iedereen in het zelfde schuitje zit. heel veel mensen zeggen je moet er niet zo heel veel mee bezig zijn maar dat probeer k ook niet maar het is leuk om er nu vrij uit over te paten. :oops:

Wat ik nu ook probeer dat heb ik ook ergen gelezen als de daad vericht is moet je op een kussen gaan dat je iets omhoog ligt en dan minimaal een 30 minuten ook maar gelezen heb dat al 2 maanden gedaan maar nog steeds niets.

deze maand weer geprobeerd misschien deze maan wel raak. maar ik denk het zelf niet! maar hoop blijven houden he?:(

Groetjes, Radna.

2. Yuntje

Yuntje Bekend lid

Mar 16, 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    over dat kussen....
    een vriendin van mij was al een aardige poos bezig met zwanger worden, steeds niet....
    die is toen op haar kop gaan staan na de sex... en ja hoor Raak! hahah

3. sara22

sara22 Actief lid

Nov 17, 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad
    Hoi hoi..

Nou ik heb het 2 keer gedaan vorge maand en deze maand maar ..
    ik geloof er niet zo in. omhet feit als je bezig bent dan schieten ze er al.
    in dus of je nou op je kop gaat staan of normaal blijft liggen.. blijft het
    zelfde volgends mij..

Alleen moet je niet gelijk na het sexen naar de wc gaan anders gaat het er wel sneller uit..

maar goed we duimen voor iedereen ;)

en Radna Hoop dat je deze keer zwanger bent ik duim extra voor je :thumup:

hele fijne weekend :D

Liefs Sara :)

4. radna82

radna82 Lid

Oct 18, 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    Hoi Sara,

Ik denk dat het bij iedereen anders ligt maar meestal ga ik ook niet meteen naar de wc.. maar tot nu toe nog niet echt geholpen! :(

maar ik denk wat ik ga doen wat Yuntje zegt dat ik da volgende keer maar op mijn kop ga staan. hopelijk lukt het dan wel we zullen zien.. :rolleyes:

we zullen zien! ;)

ook jij fijn weekend!

Liefs Radna

5. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ah jammer meis, niet de moed verliezen, gewoon lekker door blijven klussen (is namelijk ook erg leuk!) en voor je het weet klaag je over je buik die in de weg zit, vet haar, pukkels op je rug, rusteloze benen, vreeeselijk moe, vergeetachtigheid eh .......... vergeetachtigheid ..... eh ......... hihi!

6. radna82

radna82 Lid

Oct 18, 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    nee ik moet ook niet zo zeuren je hebt gelijk het lijkt wel of je altijd iets klagen hebt.

Maar heb jij al ooit een kindje gehad? omdat je de hele tijd vergeetachtig zegt dat is voor mij helemaal nieuw ik wist niet dat dat ook gebuerde all je in verwachting ben.

7. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hee joh, je bent niet aan het zeuren of aan het klagen hoor! Dat valt toch wel mee?

Ik ben nu 18 weken in verwachting en ja, ik moet alles opschrijven anders ga ik naar de supermarkt en koop daar alles wat los en vast zit, behalve wat ik uiteindelijk moest hebben! Ja vergeetachtigheid hoort er ook bij. En maagzuur niet te vergeten. En een rare afwijking als ineens lollies gaan eten ofzo. Maar misschien is het bij jouw straks nog wel anders en voel jij weer hele andere dingen. Je smaak zal ook gaan veranderen, ik lust al een paar maanden geen vis meer, terwijl we dat toch elke week een paar keer aten. Gek he?

8. radna82

radna82 Lid

Oct 18, 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ben je lang bezig geweest om zwanger te worden.

Maar wat erg he? dat je dan alles gaat vergeten het is echt heel raar denk ik om zwanger te zijn echt een wondertje wat in je buik zit. maar het is allemaal zo vreemd hoe je je gaat voelen enzo.

9. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dank je wel! Nee niet lang, was eigenlijk de eerste keer raak :oops: maar puur omdat we tegen elkaar gezegd hadden 'nou het komt wel als het zover is'. Ik kwam nl. net uit het ziekenhuis dus hield ik me daar eigenlijk niet zo mee bezig. Schijnt wel te helpen, die relaxte houding.

Je voelt echt van alles, ze zeggen wel, als je gaat trouwen da's het mooiste in je leven, maar dit meemaken is ook een wonder hoor. Het feit dat er zo'n klein mensje in je eigen lijf groeit en daar reageert op jouw lachen en jouw geaai over je eigen buik, het geluid van papa's diepe stem tegen de buik, da's toch wel heel bijzonder hoor. Ik hoop dat het voor jullie (en natuurlijk alle andere posters) snel raak mag zijn.

10. radna82

radna82 Lid

Oct 18, 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    ja het lijkt me idd. echt geweldig! geniet lekker van je zwangerschap!

11. sara22

sara22 Actief lid

Nov 17, 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad
    Hoi Radna..

Ja, idereen doet het anders, en ik heb zo iets van ga geen rare dingen doen hahaha.. :p
    Ik doe het op een normaal manier. en het komt vanzelf.
    Mijn zus was ook aan de pil en ze was wel eens een pil vergeten.
    ze is gewoon zwanger geraakt :(

Dus ik heb zo iets van het is de natuur en die perpaald het voor je.
    we wachten gewoon af..
    maar kijk nu heel erg naar onze touwdag uit dus hoop dat het op zn manier dat je het ff vergeet om zwanger te worden en wie weet :D

dat het op die manier lukt ;)

Nou Rustig aan en weet je al wat of heb je nog niet getest ?

Ben wel nieuwschierig laat het ff horen ;)

Groetjes Sara :)

12. radna82

radna82 Lid

Oct 18, 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    Hou Sara,

Het is bij iedereen anders denk ik als je heel graag wilt lukt het niet en als het niet zo hoeft of helemaal niet zijn ze zo zwanger :(: af en toe is het wel allemaal heel oneerlijk vind je niet? :rolleyes:

Maar ik probeer dat niet te hebben ik probeer nu te denken oke ik ben nog niet zwanger het zal mijn tijd nog wel niet zo zijn. 8)

Maar was je zus er wel blij mee?

Maar ik heb nog niet getest ik ben echt een schijterd daarin te bang voor het antwoord (heel apart he?) maar ik ga pas testen als ik een week over tijd ben! ;)

Het zal maar zo zijn ik zou helemaal gek worden denk ik inclusief mijn vriend!

Liefs radna.

13. sara22

sara22 Actief lid

Nov 17, 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad
    Hoi Radna

Ja idd gewoon postief blijven denken.. en het is heel moeilijk.
    maar idd het is je tijd wanneer je zwanger bent, en als je gestrest bent.
    of druk maakt dan lukt het nooit :(

Maar goed bij me zus was hij welkom ze heb nu onder tussen 2 kinderen,
    ik zie ze helaas niet :cry: :cry:

Maar goed dat is een ander verhaal ... :rolleyes:

En ik duim voor je en ik doe het ook pas als ik 1 week over tijd ben.
    anders betaal je je scheel aan die testen :rolleyes:

Nou meid ik duim voor je en als je eerder heb getest laat ff weten.
    ik heb ook msn dus je ken me toevoegen staat in me profiel ;)

Groetjes Sara :)

14. radna82

radna82 Lid

Oct 18, 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    Hoi Sara,

Wat jammer dat je geen contact meer hebt met je zus. dat lijkt me dan ook el moeilijk als je die kinderen ook niet ziet want ik denk dat je vaak ook wil weten hoe ze eruit zien. :cry: :oops:

Maar dat heb jij dus ook dat je na een week pas gaat teset net als wat je zegt je betaald je scheel en het is ook zo als het neg. is het van volgens mij is die test niet goed hij was wel neg. maar misschien komt het door dit en dat... :(:
    Ach we zien het wel het zou super zijn als ik zwanger zou zijn en anders volgende maar weer.
    maar toch hoop ik stiekem dat het wel zo is maar toch ook een gevoel dat het niet zo is we zullen we zien! ;)

in ieder geval als het zover is laat ik je het weten.

Liefs Radna.

15. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs

Bij ons was het wel gepland hoor ;) ! Alleen wij hebben niet via de kalender geklust.

Soms kun je ook te graag willen en er in het koppie teveel mee bezig zijn. Je zult merken dat als je het wat van je af laat glijden, het veel gemakkelijker zal gaan.

16. radna82

radna82 Lid

Oct 18, 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    Hoi Sara,

Heb vanmorgen een test gedaan en ik ben zwanger ik kan het zelf eigenlijk niet geloven maar er was echt een plusje. echt zo apart!

Liefs Radna.

17. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,490
    0
    0
    Radna, van harte!

Ik kan vandaag testen maar kon het gisteren niet laten. Negatief!
    Vanmorgen verloor ik wat roze afscheiding. Zou dit nog innesteling kunnen zijn? Ik hoop zo dat :evil: :evil: wegblijven!

18. radna82

radna82 Lid

Oct 18, 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    dank je wel maar ik zal het niet weten van of dat innesteling is ik had dat niet.
    ik denk toch dat je dan ongesteld wordt.

19. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht

Gefeliciteerd meid! \:D/

20. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,490