buikpijn bij het omdraaien 's nachts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nana79, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nana79

Nana79 Actief lid

26 nov 2008
    148
    0
    0
    NL
    Hallo,
    's nachts heb ik ontzettend veel pijn in mijn onderbuik als ik me wil omdraaien. Soms zo erg dat ik me gewoon niet kan omdraaien. Ik slaap vaak op mijn linkerzijde en soms ook op mijn rechterzijde. Ik vroeg me af of er nog meer vrouwen zijn die zoiets hebben?

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja dat heb ik ook. heel stom maar als ik s'ochtends ga p**pen is het over.
    net dat de beeb met me darmen aan het spelen is ofzo

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    heb ik nu al, bij mij zijn het mijn banden ik moet echt beide benen bij elkaar houden, mijn kont optillen en dan pas draaien (best lastig als je wilt slapen haha)

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb het ook. het enige wat erop zit is rustig en bedachtzaam omdraaien desnoods wat hierboven staat spieren aanspannen benen bij elkaar en hup.
    mijn buik wordt dan ook altijd hard trouwens en de kleine wakker die begint dan te bewegen. ik vrijf dan even over mijn buik en leg me had er dan op en dan voel ik schopjes en dan zakt het weer. ik probeer het zo om te buigen naar iets positiefs. lekker een onderonsje onder ons tweetjes. en op tijd gaan plassen helpt ook wel een beetje vind ik.

5. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Is het je buik of meer je bekken/schaambeen?

6. Ik heb ook gemerkt dat omdraaien nu echt een probleem wordt 's nachts. Eerst lukte het nog tijdens het slapen, maar nu word ik er echt wakker van en de kleine ook. Ook de harde buik tijdens het draaien is mij opgevallen.

Vannacht dus ook weer eens ff goed pissig geworden op mezelf en toen sliep ik zo weer.

7. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Om het omdraaien makkelijker te maken zou je een satijnen onderlaken/ hoeslaken op je bed kunnen doen. Dat glijdt wat makkelijker. (Tip van mijn fysio).

8. karima020

karima020 Lid

25 okt 2007
    40
    0
    0
    breda
    hier nog 1, voel me net een oude mevrouw.

9. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    ik heb er ook last van.. al weken. En als ik niet uitkijk is het net of ik kramp krijg in mn buik ook nog. Daarnaast ook bekkenpijn erbij. ik omschrijf mezelf al een tijdje als een vrouw van 80 die een skippybal heeft ingeslikt :)

nog even doorbijten maar..

Deel Deze Pagina