hoi moeders,

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door jmm, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Vandaag ging ik perongeluk na het badje met afdrogen tegen het navelstompje aan, dit begon te bloeden, ships voelde me wel schuldig hoor , naar mijn mening ziet het er niet oke uit nadat het weer gestopt was met bloeden, een beetje een bobbeltje ofzo onder het korstje ?

Morgen consultatie bureau , ga even vragen wat ik het beste kan doen, en laat dit ook maar zien , het maakt me gewoon een beetje ongerust

Wanneer ging het navelstompje erbij jullie ongeveer af?
    Na hoeveel dagen ongeveer?

En hebben jullie dat ook weleens gehad, ik voel me best een beetje schuldig hoor !
    :oops:
    gr jacque

2. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Niet schuldig voelen! Je deed het niet expres toch? Het is nou eenmaal gebeurd en het ging per ongeluk.

Heb je van die steriele gaasjes in huis? Vast wel want dat zit in je kraampakket ;) . Doe zo'n steriel gaasje op het naveltje zodat dit schoon blijft en de luier er niet tegenaan schuurt. Gewoon laten zitten en om de zoveel tijd verversen.

En bij mijn meisje viel na 5 dagen het stompje eraf.

3. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Maak je er maar geen zorgen over. Gewoon goed schoonhouden. Bij mijn meisje viel het stompje er pas na 3,5 weken af....

4. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Komt vast goed meid, kan gebeuren! Bij Mike viel hij de vierde dag tijdens het verschonen eraf.. schrok me rot haha! Ik zou er wat Wecesin poeder overheen strooien. Sucses bij het cb!

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier viel het stompje er 2 dagen nadat de kraam weg was eraf. Dat was dag 11 geloof ik.

Ik zou er verder niet zoveel mee doen, eventueel een gaasje erop, of de luier zo vouwen dat hij niet teveel op het stompje zit. En dan morgen het CB even laten kijken.

6. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hier viel hij eraf zonder het te merken,hij zat ineens in het rompertje toen ik de kleine wou verschonen op dag 8 of 9.

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hier na 1.5 week

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    gewoon schoud houden en niet teveel mee doen, je kan alcohol op een gaasje doen en deppen.. hier duurde het ook even (weet niet meer hoelang hoor hihi) maar hild het gewoon school en meer niet...

9. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    gisteren viel dat vervelende navelstompje eraf, en zag er goed uit, nu kan ik haar lekker met een gerust hart lekker wassen en aankleden enzovoorts
    bedankt he voor jullie medeleven, dat vondt ik toch wel even fijn.

gr jacque :D

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn dat het nu goed gaat :) . Ik trok per ongeluk het stompje er af, ik bleef hangen, tijdens het verschonen, dit was nog in de 1e week, want de kraamverzorgster was er nog bij. Die zei dat het prima was zo ;) (gelukkig, want ik voelde me al zo schuldig hihi)

Deel Deze Pagina