wanneer eigen kleren?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Dani84, Jan 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Wanneer pasten jullie weer in jullie eigen broeken? Bij mij zit er nog 4 cm tussen voor ik m`n broek dicht krijg. Was 16 kilo aangekomen en 10 zijn eraf. Maar heb extra vet op m`n heupen gekregen en ik had al behoorlijke heupen..

Ik draag nu nog zwangerschapsbroeken, maar heb er nog maar 2. En om nu een broek een maat groter te kopen vind ik ook zo wat..

Hoe doen jullie dit?

Groetjes Danielle

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik paste er eigenlijk meteen weer in. De dag na Milan's geboorte ben ik al weer in m'n eigen kleren een rondje gaan lopen buiten.

Anders misschien iets van rokken kopen, met stretch, die kan je dan nu al aan, maar ook weer als je afgevallen bent. Verder weet ik 't ook niet.

3. mamanu

mamanu Bekend lid

Nov 2, 2008
    577
    0
    0
    Bij mij zat er na de bevalling ook nog een kg of 5 a 6 aan en kon mijn eigen kleren ook nog niet aan.

Ik heb nog een tijdje in zwangerschapskleren gelopen. Ben na een aantal maanden flink gaan sporten en daardoor die kg afgevallen.

Ik was weer helemaal gelukkig dat ik mijn eigen kleren weer aan kon.

Succes!

4. Wardi

Wardi Bekend lid

May 6, 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Ik was ook 15 a 16 kg aangekomen en was na een week 10 kg kwijt. De overige kilo's mogen in principe blijven zitten. Ik pas mijn broeken nu namelijk beter (op enkele na). De broeken die nog wat te strakjes zitten daarvoor gebruik ik de elastiekmethode zoals ik de eerste paar maandjes van de zwangerschap heb gedaan: elastiekje door knoopsgat en over de knoop heen :)

5. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    ik was 20 kg aangekomen, na 1 week alweer 16 kilo kwijt. Inmiddels weer 1 aangekomen (huh) en pas echt nog lang niet in mn eigen broeken. Had gelukkig nog wat grotere broeken liggen en die draag ik nu.
    Vre-se-lijk.. maja de goede voornemens zijn natuurlijk: afvallen:) ik ga mn best doen (maar met mate ivm bv)

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik was 18 kg aangekomen. In de eerste 2 weken was ik er al 12 kwijt. Nu nog 6 kg. Mijn eigen broeken pas ik wel. Een enkele zit wel erg strak en die trek ik dus niet aan. Mijn geluk was dat ik nog een paar broeken had liggen die te groot waren. Die pas ik nu prima. Ik heb wel 2 nieuwe broeken gekocht.

Broeken met wat stretch erin vind ik echt een uitkomst.

7. Niet meer actief

Ik was toch slanker dan dat ik dacht... Als ik nu mn broeken van voor de zwangerschap zie, vraag ik me af of ik er ooit nog in pas. Maar het is pas 4 weken geleden dat ik bevallen ben, dus ik heb nog hoop. Ben al begonnen met hardlopen dus vanaf nu moet het snel gaan! Ik heb wel wat grotere broeken gekocht, was die zwangerschapskleding zo zat!

8. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Pas nog steeds niet in m'n broeken...... snik snotter :cry:

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heb je niet een vriendin of zus(je) die een maatje groter heeft als jij? Dat je daar tijdelijk een broek ofzo van leent? Och en bij de zeeman, wibra en andere goedkopere zaken kun je toch evt een grotere maat halen? Is niet echt duur. Ik zou inderdaad zelf geen dure kleding gaan halen, als je er toch vanuit gaat dat je vlot weer op gewicht bent

10. mootjen

mootjen Bekend lid

Mar 10, 2008
    575
    0
    0
    na een week was ik mijn kilo's alweer kwijt. maar ben ook maar 7,5 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap.
    maar toch... pas ik nog niet mijn oude broeken (op 1 na) gek he?!

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik weet niet of het vet van m`n heupen afgaat. m`n buik is nog wel flubberig maar ietsje dikker nog dan ie was.
    Ik ga idd toch eens kijken bij de goedkopere winkels naar broeken.
    Kan ik ze evt na die tijd nog innemen ofzo. Ben nl die zw kleding ook wel zat!

Bedankt, Groetjes Danielle

12. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik was in mijn hele zwangerschap maar 2 kilo aangekomen......(de baby had veeeeeel nodig en was bij de geboorte nog heel klein)
    ik kon mijn kleren direct weer aan en ze zaten soms zelf een stukje losser als eerst maar nu hij 2 jaar word ben ik wel weer 10 kilo zwaarder als voor de bevalling....
    Hopelijk blijft het na een 2de wel normaal en anders maar goed afvallen.

Die elastiekmanier deed ik op het einde van mijn zwangerschap toen 1 positiebroek toch niet ver meer wou mee rekken en in de 2de week na de bevalling om niet te veel druk op mijn buik te hebben (dat vond ik echt niet lekker)

13. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

Dec 11, 2006
    504
    0
    0
    Ik paste meteen weer in mijn eigen broeken.

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ik was 25 kilo aangekomen en meteen 10 kwijt, de rest heeft wel even geduurt. Een maand of 10 toen kon ik mn eigen broeken weer aan
    Ik heb dus wel in de 3e of 4e mnd na de bevalling 2 broeken gekocht maat groter

15. Nash

Nash Bekend lid

Jan 2, 2008
    522
    0
    16
    Ik was ruim 36 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap, was een week na de bevalling er al 16 kwijt en nu 19 heb dus nog heel wat kilo's te gaan voor ik weer in mijn broeken pas :) Maar 4 weken geleden moest ik nog broek maat 46 kopen :confused: en heb nu alweer 42 aan ;) Maar ik heb me er ook geen seconde druk over gemaakt had zoiets van al moet ik maat 54 kopen als m'n broek maar lekker zit....

Maar het zal nog wel wat maandjes duren voor ik die laatste 17 kilo kwijt ben en weer mij oude 36 broeken aan kan :rolleyes:

16. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

Sep 16, 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Ik kan mijn eigen broeken ook nog niet aan hoor! Ik ben zelf vijf weken geleden bevallen.
    Ik was zelf in in mijn taille nogal slank voordat ik zwanger werd, maar aangezien mijn buik nogal laag hing, zitten daar nu nog wat vetjes :)
    Ik heb wel een nieuwe broek gekocht, niet al te duur, maar wel een die goed en lekker zit. Zo hoef ik er ook niet steeds aan te denken dat ik m'n broeken nog niet pas en zie ik er toch leuk uit!

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    helaas na 8 maanden pas weer, ik was 23 kilo aangekomen.

18. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

Sep 26, 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik ben totaal 10 kg aangekomen met mijn zwangerschap. Na de bevalling was ik er metten 8 kwijt. Na 3 weken was ik weer op mijn oude gewicht. Alles is alleen nog slap, ben deze week weer begonnen sporten. :)

19. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik was ruim 24 kilo aangekomen. Er moeten nu nog 5 vanaf :D en dan ben ik weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Sommige kleding pas ik al wel weer aan, alleen zie je dan wel een beetje een buikje.

20. guusje11

guusje11 Actief lid

May 2, 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    ik ben nu 36 weken zwanger en 7 kilo aangekomen.
    ik draag nog veel van mijn oude kleding.
    niet de broeken natuurlijk.

maar bv wel de leggings met jurkjes enzo.
    dat kan ook een goede oplossing zijn.

Share This Page