Wie 'klust' om de dag in vruchtbare periode?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirre, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik ben er een beetje een neurotica in geloof ik, maar probeer iedere dag gemeenschap te hebben om een zo groot mogelijke kans op zwangerschap te creeren.
    Ben zoooooo bang dat ik de boot mis, maar merk dat m'n mannetje ook wel ff rust kan gebruiken (heeft hele drukke periode nu qua werk/maakt lange werkdagen)

Ik weet dat om de dag klussen/vrijen ook genoeg effect moet kunnen hebben op een zwangerschap, maar die angst zit er een beetje in bij mij dat we miskleunen (omdat ik m'n ei nog steeds niet voel/begrijp)

Mirre

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Het kan natuurlijk ook zijn dat je miskleunt omdat je de sperma-productie een beetje uitwoont...hiihih.. ;)
    Daar was ik een beetje bang van.....
    Ik heb een cyclus terug het elke dag gedaan....maar daar word je echt doodmoe van... :) En het had ook nog eens niet het beoogde resultaat....

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ho,

In het begin was het ook heel veel klussen, maar daar word je inderdaad moe van en steeds elke maand die terleurstelling.
    Op den duur heb ik mij er bij neer gelegd ook omdat de kans op een zwangerschap op een normale manier al kleiner was geworden.
    Maar de laatste maanden er niet meer zo mee bezig geweest en gewoon lekker van elkaar genoten is het toch nog gelukt na 10 maanden.

Groetjes Anna.

4. Niet meer actief

Om de dag is zelfs het beste, het zaad van de man heeft 48 uur nodig om helemaal op kwaliteit te komen.
    Ik neem het me steeds voor om om de ag te klussen, maar het komt er steeds niet van. 'S Middags heb ik heel veel zin, maar dan loopt de zoon rond en 's avonds ben ik zo moe en misselijk dat het er gewoon niet van komt :oops:

5. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    wij hebben dat dus bewust niet gedaan.
    wij kluste alleen als we zin hadden.
    de laatste keer geklust op de dag dat ik mijn eisprong voelde bij toeval en jahoor zwanger
    in ronde 4

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wij klussen om de dag dan heeft ie 1 dag de tijd om weer te sparen :p

7. Niet meer actief

@Summer: Zo deden we dat bij de eerste ook, alleen wanneer het ons uitkwam, maar toen hadden we nog geen 'haast'. Alhoewel we het momenteel ook alleen maar doen als het echt uitkomt en we echt willen.

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wij klusten ook om de dag en zie resultaat :). Mijn man heeft zijn zaad laten controleren toen we de avond daarvoor hadden geklust (moet dan eigenlijk drie dagen onthouding hebben,maar ja, ei kwam eraan) en het bleek mega goed te zijn, dus elke dag klussen is niet erg, maar het wordt ivm de kwaliteit wel min of meer afgeraden.

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wij hebben afgelopen april/mei echt om de dag geklust, en het resultaat mocht erzijn...echter werd het een mk...de ronden daarna is het er niet echt van gekomen, we deden het toen alleen als we zin hadden en ik wilde mijn MK een beetje verwerken (tuurlijk hoopte ik dat ik stiekum dat ik snel zwanger zou zijn)
    Deze cyclus juli/aug klussen we ook om de dag...omdat ik een onregelmatige cyclus heb weet ik dus nooit exact wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.
    Mocht het deze ronde niet lukken...dan maar es ovulatietesten proberen...
    Het is idd vermoeiend daarom proberen wij het alleen nog deze ronde...nu maar hopen dat het raak is...

Greetz Silla

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wij deden het ook om de dag. Mannetje trok het echt niet anders, hihi.

11. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Wij ook om de dag tijdens de vruchtbare periode,
    maar ook omdat we er veel zin in hebben..hihi..

12. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Euhh...Wij klussen ook om de dag
    Van de week zelfs een paar dagen achter elkaar..... :)

13. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Ook wij hebben om de dag veel plezier =) (en ook nog een keer tussendoor voor de lekker). We hebben geen haast, zitten pas in de tweede ronde, maar waarom niet?

14. Terese

Terese Fanatiek lid

Wij hebben het nu om de dag gedaan. En we zullen zien wat daarvan is gekomen ;)

15. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ook hier word om de dag geklust. Mannetje zou eventueel wel elke dag willen, maar ik vind zelf om de dag prima.

16. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Wij klussen ook gemiddeld om de dag en ja we zullen wel zien!

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wij klusten in de vruchtbare periode iedere dag, daarvoor om de dag. En het resultaat is daar.

18. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi mirre

wij klussen ook om de dag en ben al 2 keer in 8 7cyclussen zwanger geweest... maar ik zou het dan als ik jou was echt om de dag gaan doen als je hubs het tegen begint te staan.. het moet wel leuk blijven en geen verplichting want dan gaat het niet de goedek ant op vind ik.. jullie moeten allebei willen.. als het een keer verplicht klussen is maakt niet zoveel uit doen wij ook maar als je daar te lang mee doorgaat dan denk ik dat het een negatief effeckt kan hebben op je relatie...

en idd ish et ook beter voor zijn zaadkwaliteit.. het is dan meer gerijpt geloof ik en er komen er meer per keer vrij :D

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Gisteren dacht ik Ach laat ik van m'n neurotica gedachte afstappen en gewoon overslaan,morgen (vandaag)weer een nieuwe dag
    Maar toen we naar bed wilde gaan en ik eigelijk meer met andere dingen bezig was kwam m'n mannetje vanzelf over de brug :)
    en tja daar zeggen we toch geen nee tegen ;)
    Vandaag mag een rustdag zijn.
    Als het deze ronde niet raak is...., kan het niet liggen aan t feit dat we het te weinig hebben gedaan!

20. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij klussen als we zin hebben, en meestal is dat zo'n beetje om de dag, en we zullen zien of het uitloopt op een zwangerschap!

Gr.
    Jorietje

Deel Deze Pagina