jullie zijn zo lief ook al ken ik jullie niet ik heb nog steed het zelfde klachten ik wacht op me testen kan ik een test doen wat wordt wel heel erg zenuachtig ik hoop het zelf wel en jullie horen het wel van me natuurlijk wat er uit komt mvg winniethepoeh19 ik moet me hier wel typpen want heb geen vriendinnen waar ik er mee kan over praten
ik ben zelf dyslextisch en vind opmerkingen over schrijffouten altijd heel er hard overkomen. Meteen zo dat je dom bent omdat je niet goed nederlands kan schrijven. Sorry hoor maar ik werk toch wel mooi op een laboratorium en heb daar een hele moeilijke en zware opleiding voor gedaan dus dom ben ik absolute niet. Voor iedereen die moeite heeft met schrijven. Iedereen heeft wel ergens last van of zijn/haar ongemakkelijkheden maar daar gaat het niet om in deze wereld. Groetjes labmuisje
We zijn er om elkaar te helpen hier op het forum, toch...!!?? Het is allemaal al spannend genoeg. Mirre
zekker is het heel spannend ik vind je hoort ook niet te kijken naar het schrijfen als je het maar begrijp daar gaat het om vind ik en als je het niet begrijpt dat kun je er toch ff om vraagen om uitleg mvg winniethepoeh19