hoi moet ik het geloven of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door winniethepoeh19, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Inderdaad Winniethepoeh, en als we het niet helemaal begrijpen, vragen we het wel hoor..

2. winniethepoeh19

winniethepoeh19 Niet meer actief

jullie zijn zo lief ook al ken ik jullie niet ik heb nog steed het zelfde klachten ik wacht op me testen kan ik een test doen wat wordt wel heel erg zenuachtig ik hoop het zelf wel en jullie horen het wel van me natuurlijk wat er uit komt mvg winniethepoeh19

ik moet me hier wel typpen want heb geen vriendinnen waar ik er mee kan over praten :oops:

3. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    ik ben zelf dyslextisch en vind opmerkingen over schrijffouten altijd heel er hard overkomen. Meteen zo dat je dom bent omdat je niet goed nederlands kan schrijven.
    Sorry hoor maar ik werk toch wel mooi op een laboratorium en heb daar een hele moeilijke en zware opleiding voor gedaan dus dom ben ik absolute niet.

Voor iedereen die moeite heeft met schrijven. Iedereen heeft wel ergens last van of zijn/haar ongemakkelijkheden maar daar gaat het niet om in deze wereld.

Groetjes labmuisje

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    We zijn er om elkaar te helpen hier op het forum, toch...!!??
    ;)
    Het is allemaal al spannend genoeg.

Mirre

5. winniethepoeh19

winniethepoeh19 Niet meer actief

zekker is het heel spannend ik vind je hoort ook niet te kijken naar het schrijfen als je het maar begrijp daar gaat het om vind ik en als je het niet begrijpt dat kun je er toch ff om vraagen om uitleg

mvg winniethepoeh19

Deel Deze Pagina