Hallo, Ik zal me ook ff voorstellen. Ik lees al een poosje mee op deze site en het lijkt me leuk om ook af en toe een berichtje te posten, dus dan is het wel zo netjes om even te laten weten wie ik ben. Mn naam is Barbara, maar word door de meesten Babsie genoemd, vandaar dat ik voor deze site deze naam heb gekozen. Ik ben 32 jaar en heb 2 kinderen (2 jongens, Jeffrey van 7 en Vincent van 6) uit een vorige relatie. Mijn huidige man en ik willen dolgraag samen een kind erbij, maar dat gaat helaas niet zo makkelijk. We hebben van oktober 2005 t/m april 2006 drie mislukte ICSI-pogingen gehad, vanwege mn hubbies slechte zaadkwaliteit. Tijdens de derde poging zijn we erachter gekomen dat zijn zaadkwaliteit behoorlijk was verbeterd door het gebruik van Zink, Foliumzuur, Selenium en B-vitamines. Wij waren er namelijk, via een internetspeurtocht en met hulp van een apothekerassistente, achter gekomen dat dit zou kunnen helpen. En of het heeft geholpen: zijn zaadtelling was bij diverse eerdere testen 0,3 - 0,6 mln en nadat hij die supplementen had genomen was dit gestegen naar 15 mln. Daardoor is een natuurlijke zwangerschap wellicht mogelijk. Daarom hebben we besloten het voorlopig op de 'normale' manier te proberen en vervolgens in januari weer over te gaan tot IVF/ICSI. Dus zijn nu elke maand met ovulatietesten in de weer en hopen dat het deze keer gelukt is... (a.s. maandag is mijn NOD) Het is een heel verhaal geworden zo, haha, maar dan is iedereen gelijk ff op de hoogte! Groetjes, Barbara