Dag allemaal!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Dora26, Dec 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    Belgiƫ
    Dag allemaal,

Ik ben Dora, 26 jaar en afkomstig uit Belgie!
    Ik heb al een lange tijd een grote kinderwens en eindelijk kunnen we stilletjesaan beginnen! Ik heb epilepsie, waardoor ik medicatie moest afbouwen (maar wel een lage dosis moet blijven doornemen tijdens een zwangerschap voor mijn eigen en de kleine uk zijn veiligheid) en heb mijn kinderwens daardoor dus lang moeten uitstellen (onderzoeken, medicatie afbouwen, nog eens onderzoeken...).
    Sinds 2 maanden ben ik gestopt met de pil, om alles wat op gang te laten komen... 11 december ben ik 3 maand foliumzuur aan het nemen en zouden we dus 'officieel' mogen starten...
    In januari start ik met een nieuwe halftijdse job; dus we twijfelen nog een beetje of we meteen zouden starten of toch nog maar eventjes gaan afwachten... Ik ben in ieder geval blij dat we eindelijk zover zijn dat we 'mogen'!

Ik ga hier nog wat rondneuzen, vind het alvast heel plezant om ermee bezig te zijn, zonder dat ik al officieel bezig ben, ik wil me vooraf goed informeren en dergelijke, ookal is een zwangerschap bij iedere vrouw anders!

Groetjes,
    Dora

2. Manoya

Manoya Niet meer actief

Spannend hoor, welkom en veel plezier!

Share This Page