Hoi allemaal, Ik ben Krabje, ben 35 jaar en woon in het oosten des lands. Ik ben de trotse mama van een prinsje van 3 jaar oud. We zijn zwanger geworden dmv IUI na de 2e poging. Uiteindelijk hebben we er 2,5 jaar over gedaan om zwanger te worden. Nu zijn we alweer sinds 2009 bezig om zwanger te worden van een 2e kindje. We hebben daarvoor 9 IUI's gehad, die allemaal mislukt zijn. Daarna verder gegaan en een ICSI indicatie gekregen. Dit jaar zijn we begonnen met ICSI. De 1e poging hebben we net voor de punctie afgebroken ivm te weinig follikels. De 2e poging hebben we wel een punctie gehad. Daar zijn 3 eicellen gevonden maar helaas geen bevruchting gehad. De 3e poging was een betere. Er zijn 10 eicellen gevonden waarvan er 4 bevrucht waren. Daarvan zijn er 2 teruggeplaatst, maar helaas zonder het gewenste resultaat. Nu mogen we nog 1 poging doen en we zijn aan het kijken of we hiervoor uitwijken naar Dusseldorf. Ik ga dus even op zoek naar info, want ik had van iemand begrepen dat hier meerdere meiden waren die naar Dusseldorf zijn geweest. Liefs Krabje
Welkom Wat een traject hebben.jullie al achter de rug zeg. Hoop dat de laatste poging aanslaat. Wonderen bestaan dus wie weet. (heb zelf ook een aantal jaren ivf gehad enzo en nu toch spontaan zwanger)
Hallo Krabje, ben zelf nieuw hier maar wil je ook even een hartelijk welkom toewensen. Jeee, jullie hebben al heel wat achter de rug. Ik zelf heb er alles tegenaangegooid wat mogelijk was: acupunctuur, chinese kruiden en reiki voor mijn buik (ivm verklevingen). Misschien een poging waard ter aanvulling? Nu bij de 2e IVF hebben wij beet. In elk geval heel veel succes en ik hoop gauw positief nieuws van je te mogen lezen op deze site.
Welkom en succes met het proces, waar jullie al zo lang mee bezig zijn... Ik hoop dat jullie snel goed en positief nieuws hebben.. Lfs, S.