ik ga pas zondag testen of zo want ik heb het al eerder gehad dat ik een paar dagen overtijd was en toch werdt ik er dara naar on ik wacht tot zondag ik duim voor jullie ook mvg winniethepoeh19
Succes meiden! ik moet nog 2 dagen wachten ik kan op mijn verjaardag testen. Ik duim voor jullie duimen jullie ook voor mij? Groetjes Laila
Nou, ik denk dat bij mij de duivels ook weer in aantoch zijn.... net mijn eerste buikkrampjes gehad... En mega veel kwarkachtige meuk uit mijn vagina. ( Sorry lekker onsmakelijk ) Ik duim in elk geval heel hard voor de rest !! X
@Angela: whahaha dat heb je lekekr verwoord! lig helemaal in een deuk! Succes winniethepooh als je zondag gaat testen! Volgens mijn banner mag ik overmorgen, maar denk dat ik ook ff nog wat probeer te wachten!
KAN ook een teken van zwangerschap zijn.... Spannend hoor! @ sonja...helemaal mee eens meis..te vroeg testen kan resulteren in een vage posi test en dat terwijl je ongie toch gewoon komt... Vele zwangerschappen eindigen in een heel vroeg staduim en als je dan te vroeg test lijkt het of je idd zwanger bent... Beter idd ffkes wachten meiden!!
Precies. Ik zie hier meiden op dit forum die al 4 dagen voor NOD testen. Dit brengt grote teleurstellingen met zich mee....Als je niet bezig was met zwangerworden had je er namelijk nooit iets van gemerkt....
nou meiden ik ben niet zwanger. ben gister on geworden. op maar naar de volgende ronden. ik duim voor jullie dat het wel bij jullie zo is , mvg winniethepoeh
balen meis!! Meld je anders aan bij het topic NOD ..daar zijn veel meiden die je door dik en dun steunen... Wel even kijken wanneer je NOF weer valt meis... Goede moed met klussen! Ninetje