Ik ben ...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Birdy85, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birdy85

Birdy85 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Omdat ik de laatste maanden regelmatig op deze website aan het spieken ben, vond ik het toch maar eens tijd worden om me ook aan te melden! Bij deze dus.

Mijn verhaal:
    Begin september ben ik getrouwd met mijn man en eind september gestopt met de pil. Na 2 lange cyclussen testte ik op 29 januari positief! Wat waten we blij! Na weken wachten konden we 28 februari dan eindelijk naar de verloskundige voor de 1e echo. Maar daar werd al onze vreugde in 5 minuten weggevaagd. Het hartje van ons ukje klopte niet en het was veels te klein voor de 6 weken en 3 dagen dat het oud was. Ook de gynaecoloog constateerde hetzelfde: een missed abortion. We kozen voor een curretage en op vrijdag 2 maart was ons ukje niet meer...
    Inmiddels zijn we weer aan het proberen om zwanger te raken. Ik vind het fijn om mijn gedachten weer op iets positiefs te richten. Hopelijk hebben we binnenkort weer goed nieuws! "Under construction" zullen we maar zeggen!

2. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hoi birdy

Sterkte met het verlies en veel succes !

Liefs chantal

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom op het forum ;)

4. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Welkom en sterkte met het verlies.
    Ik hoop dat jullie snel wel een kloppend hartje mogen zien bij de VK!

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

6. Birdy85

Birdy85 Niet meer actief

Thanx voor jullie reacties! Gefeliciteerd aan de meiden die zwanger zijn en voor de anderen hoop ik natuurlijk ook dat het snel zover is! :D

Deel Deze Pagina