Hallo dames (en heren?)!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door CVW, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Zojuist heb ik mezelf toch maar aangemeld na dagen te hebben gelezen over al jullie zwangerschapsperikelen!

Mijn naam is Corine; ben moeder van 2 kinderen, jongen van bijna 7 en een meisje van 5 jaar.
    Heb erg lang getwijfeld of we uitbreiding zouden willen; mijn man is voorstander van een groot (4) gezin, maar ik zelf had wat punten waarover ik toch niet zeker was die de meesten wel kennen: hebben 2 gezonde kinderen, waarom het risico nemen dat het mis kan gaan, alles is nu uit de luiers en op school waardoor ik meer vrije tijd heb, geen slaapkamers meer over, verbouwen, groot leeftijdsverschil met andere 2, nakomertje? etc.etc.

Maar... het bleef onzeker en ik heb(wij hebben) toch besloten om voor een 3e kindje
    te gaan! Ik ben in juli gestopt met de pil en we zijn meteen voor het echte werk gegaan! Had al snel het gevoel dat ik zwanger was en heb 2 dagen voor mijn ongi een test gedaan die positief uitwees! Lucky us! Kijk er kan natuurlijk nog vanalles gebeuren, maar we wachten het gewoon rustig af. Blijf positief denken is mij altijd geleerd, bij teveel negatieve gedachten roep je het op.

Ik vind het overigens ook vrij rot om te vertellen dat het de 1e keer gelukt is aangezien 2 van mijn collegas jaren bezig zijn geweest en bij mijn man op het werk er zelfs 3 stellen geen kinderen kunnen krijgen; ik voel me hier soms best schuldig over.

Voordeel is verder dat mijn schoonzus verloskundige is en een eigen praktijk heeft dus ik weet van de risico's af en word waarschijnlijk op de dag gevolgd.

Tot zover even mijn eerste inleiding en tot de volgende kletsbeurt!
    Succes verder iedereen die nog druk bezig is en hoop dat het ook voor jullie snel mag gebeuren!

2. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Foutje bij het aanmaken van het profiel!

De banner klopt niet, schrok me een ongeluk!

Als het goed is moet er nu een juiste banner onder staan?

3. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
  4. Niet meer actief

Welkom en Gefeliciteerd!

5. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Welkom en van harte gefeliciteerd!
    Ennehh, met schuldgevoel kom je nergens hoor.

6. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    welkom en gefeliciteerd

7. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Welkom!! En natuurlijk van harte gefeliciteerd, geniet ervan.

Kus Toys

Deel Deze Pagina