Hoi Piepelooi!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Frietje, Oct 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frietje

Frietje Bekend lid

Oct 30, 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Hoi allemaal,
    Gedurende mijn zwangerschap volg ik het forum trouw. Ik dacht bij mijzelf, aanmelden dat hoeft toch niet. Ik kon hier al mijn antwoorden vinden en de zwangerschap ging ondanks de "bekende" prikkelen 'geweldig'.

Inmiddels verder in de zwangerschap, het onbekende en ongemakkelijke van mijn lichaam en het fysiek en nu ook mentaal in de steek laten van mijn lichaam heeft mij toch doen besluiten mij hier aan te melden. Ik hoop hier kers verse mama's, er aren mama's en iedereen met verstand van baby's te vinden om nog meer mijn onzekerheid tijdens mijn eerste zwangerschap weg te nemen.

Ik ben afgelopen jaar getrouwd en 30 jaar jong. Als klap op de vuurpijl mogen we in maart 2014 ons eerste kindje verwachten. Al met al veel leuke dingen. In het afgelopen jaar is er ook een wat onrustige periode geweest (ziekte van mijn ouders, werksfeer ver te zoeken). A fijn al met al genoeg om over te kletsen.

Als jullie meer willen weten over mij, schroom dan niet om vooral vragen te stellen.

Liefs Frietje.

2. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

Apr 21, 2008
    369
    0
    0
    Welkom frietje en dat je van je zwangerschap mag genieten!

3. Reb

Reb Niet meer actief

Welkom hier op het forum & gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Zuid-Hollandse, leuk leuk!

4. Frietje

Frietje Bekend lid

Oct 30, 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Thx. Hoop nu ik aangemeld nog meer antwoorden te vinden op vragen en gezellig mee te lezen :)

5. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

Aug 23, 2011
    1,783
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. PinkStars

PinkStars Actief lid

Nov 3, 2013
    422
    1
    0
    Hoi Frietje,

ik ben ook nieuw op het forum, na hier heel mijn zwangerschap informatie te hebben gezocht en gevonden. Je zult zien dat je heel veel informatie terug kunt vinden, ook in oudere topics.

En als het er niet tussen staat, dan moet je maar roepen!

Groetjes,

PinkStars

Share This Page